Chì ghjè u principiu di travagliu di l'estrusore di prufilu d'aluminiu?

U principiu di funziunamentu di l'estrusore di prufilu d'aluminiu hè un tipu di principiu di deformazione fisica.Aduprate l'equipaggiu ausiliari cum'è un fornu di riscaldamentu elettromagneticu o un fornu di riscaldamentu à induzione di bobina per riscalda l'asta d'aluminiu à circa 450 ℃, è poi estrusione attraversu l'estrusore.U principiu di l'estrusore hè a barra d'aluminiu riscaldata da u dispusitivu in u cilindru di estrusione, è una estremità hè a barra di estrusione di a forza di propulsione.

À l'altru finale hè u moldu currispundente.Sottu à l'output di pressione di u sistema idraulicu, a barra di estrusione spinge a barra d'aluminiu à a direzzione di u muffa.Dopu à u bastone d'aluminiu forma a bocca di u moldu da a temperatura alta, allora ols è taglia u prucessu dopu.

Struttura di estrusore

L'estrusore hè principalmente cumpostu di trè parti principali: parte meccanica, parte idraulica è parte elettrica.

A parte meccanica hè cumposta da basa, colonna di tensione di quadru precompresso, fasciu frontale, fasciu mobile, sede di cilindru di estrusione orientata à X, fustu di estrusione, mecanismu di fornitura di lingotti, cesoia di separazione di materiale residuale, sede di muffa scorrevule, etc.

U sistema idraulicu hè principalmente cumpostu di cilindru principale, cilindru laterale, cilindru di serratura, cilindru perforatu, pompa variabile di pistoni assiali di grande capacità, servovalve di rapportu elettro-idraulicu (o valvola di regulazione proporzionale elettro-idraulica), sensore di posizione, pipe d'oliu, oliu. tank è vari switch idraulichi.A parte elettrica hè principalmente cumposta da l'armadiu di l'alimentazione, a tavola di operazione, u controller programmabile PLC, u controller industriale superiore è a pantalla di visualizazione.

E caratteristiche di a macchina

L'intera struttura adopta quattru culonne tippu horizontale, u tank d'oliu.Hà e caratteristiche di una nova struttura, una disposizione pulita è un mantenimentu convenientu.

U fasciu mobile adopta quattru punti di pusizioni, centru regulabile, cuncepimentu di muffa raghjone pò riduce assai u costu di produzzione.

Diversi prucessi di estrusione ponu esse stabiliti, è e diverse tubi di apertura ponu esse spressu da seguitu è ​​agulla fissa.

E parti idrauliche adoptanu un sistema di valvola di tappo d'alta flussu cù una bona prestazione di sigillatura è una bassa temperatura

Parti elettriche chì utilizanu prudutti PLC, affidabili è sensibili.

ftgh


Tempu di post: 29-Jan-2023