Chì ghjè u CNC?

CNC (CNC machine tool) hè l'abbreviazione di l'uttellu di macchina di cuntrollu digitale di l'urdinatore (cuntrollu numericu di l'urdinatore), chì hè un tipu di strumentu di macchina automatica cuntrullata da u prugramma.U sistema di cuntrollu pò logicamente manighjà u prugramma cù codice di cuntrollu o altre struzzioni di simbulu, è decodificà per via di l'installazione di l'urdinatore ug, pm è altri software, per chì a macchina strumentu pò eseguisce l'azzione specificata, è processà u biancu di lana in finitu semi-finitu. pezzi attraversu u taglio di l'arnesi.

Cosa hè a prugrammazione CNC

A prugrammazione CNC appartene à l'industria di l'usi CNC, hè divisa in prugrammazione manuale è prugrammazione di computer.S'ellu hè solu un sèmplice machining pianu è un angolo rigulari (per esempiu 90. 45. 30. 60 gradi) trasfurmazioni bisellu, cù prugrammazione manuale pò esse.S'ellu hè per u trasfurmazioni di a superficia cumplessu hà da s'appoghjanu è l'urdinatore.A prugrammazione di l'informatica hè ancu attaccata à ogni tipu di software di prugrammazione (cum'è UG, CAXA, pm, etc.)

Questi software si basanu principarmenti nantu à u principiu di compilazione è cumminata (disegnu CAD, fabricazione CAM, analisi CAE).Quandu amparate questi software, u più impurtante hè di amparà à custruisce moduli digitali in trè dimensioni.Solu dopu chì u modulu digitale hè custruitu, a strada di machining pò esse specificata secondu a situazione attuale, è infine u prugramma CNC pò esse generatu attraversu a strada di machining.

dytf


Tempu di Postu: Mar-02-2023