Chì ghjè l'estrusione di l'aluminiu? Quanti prucessi?

L'usu di l'estrusione d'aluminiu in u disignu è a fabricazione di u produttu hè aumentatu significativamente in l'ultimi decennii.

Sicondu un rapportu recente daTecnicu, trà 2019-2023 a crescita di u mercatu glubale di estrusione di l'aluminiu serà accelerata cù una Tassa di Crescita Annuale Cumposta (CAGR) di quasi 4%.

Forsi avete intesu parlà di stu prucessu di fabricazione è vi dumandate ciò chì hè è cumu funziona.

Chì ghjè l'estrusione d'aluminiu?

L'estrusione d'aluminiu hè un prucessu per quale u materiale di l'alia d'aluminiu hè furzatu à traversu una matrice cù un prufilu specificu di sezione trasversale.

L'estrusione di l'aluminiu pò esse paragunata à a spremitura di pasta di denti da un tubu. Un ram putente spinge l'aluminiu à traversu a fustella è esce da l'apertura di u fustu. Quandu si faci, esce in a stessa forma di u fustu è hè tiratu fora longu un runout. table.At un livellu fundamentale, u prucessu di extrusion aluminium hè relativamente sèmplice à capisce.

In cima sò i disegni utilizati per creà e fustelle è in u fondu sò resi di ciò chì pareranu i profili d'aluminiu finiti.

nutizie 510 (15)
nutizie 510 (2)
nutizie 510 (14)

I formi chì vedemu sopra sò tutti relativamente simplici, ma u prucessu di estrusione permette ancu a creazione di forme chì sò assai più cumplessi.

QuantuPrucessu?

Fighjemu quì sottu Aluminium Art.Ùn hè micca solu una bella pittura, chì include i numerosi passi di l'estrusione di l'aluminiu.

nutizie 510 (1)

1):U Die di estrusione hè preparatu è spustatu à a pressa di estrusione

Prima, un fustu di forma tonda hè machinatu da l'acciaio H13.O, se unu hè digià dispunibule, hè tiratu da un magazzinu cum'è quellu chì vede quì.
Prima di l'estrusione, a fustella deve esse preriscaldata à entre 450-500 gradi Celsius per aiutà à maximizà a so vita è assicurà ancu u flussu di metalli.
Una volta chì a fustella hè stata preriscaldata, pò esse caricata in a pressa di estrusione.

nutizie 510 (3)

2):Una billetta d'aluminiu hè preriscaldata prima di l'estrusione

In seguitu, un blocu solidu, cilindrico di lega d'aluminiu, chjamatu billet, hè tagliatu da un logu più longu di materiale di lega.
Hè preriscaldatu in un fornu, cum'è questu, à entre 400-500 gradi Celsius.
Questu hè abbastanza maleable per u prucessu di estrusione, ma micca fondu.

nutizie 510 (4)

3) U Billet hè trasferitu à l'Extrusion Press

Una volta chì a billetta hè stata preriscaldata, hè trasferita meccanicamente à a pressa di estrusione.
Prima di carica nantu à a stampa, un lubricante (o agente di liberazione) hè appiicatu à questu.
L'agente di liberazione hè ancu appiicatu à l'extrusion ram, per impediscenu chì a billetta è u ram si stendenu.

nutizie 510 (6)

4)U Ram Pushes u Material Billet in u Container

Avà, a billetta malleable hè caricata in a pressa di estrusione, induve u ram idraulicu si applica à 15 000 tunnellate di pressione.
Quandu u ram applicà a pressione, u materiale di billet hè imbuttatu in u cuntinuu di a pressa di estrusione.
U materiale si espande per riempie i muri di u cuntinuu

nutizie 510 (5)

5)U Materiale Extruded Emerges Through the Die

Quandu u materiale di l'aliaghja riempia u cuntinuu, hè avà esse pressatu contru à a filiera di estrusione.
Cù una pressione cuntinuu chì hè appiicata à questu, u materiale d'aluminiu ùn hà nudda parte per andà, salvu fora per l'apertura (s) in a matrice.
Esce da l'apertura di u fustu in a forma di un prufilu cumpletamente furmatu.

nutizie 510 (7)

6)L'estrusioni sò guidate lungo a tavola di scorrimentu è spente

Dopu l'emergenza, l'estrusione hè afferrata da un puller, cum'è quellu chì vede quì, chì u guida nantu à a tavola di runout à una velocità chì currisponde à a so uscita da a stampa. " o rinfriscatu uniformemente da un bagnu d'acqua o da i fanali sopra à a tavula.

nutizie 510 (8)

7)L'estrusioni sò tagliate à a lunghezza di a tavola

Quandu l'estrusione righjunghji a so lunghezza di a tavola sana, hè cisata da una sega calda per separà da u prucessu di estrusione.
In ogni passu di u prucessu, a temperatura ghjoca un rolu impurtante.
Ancu se l'estrusione hè stata spenta dopu avè uscita da a stampa, ùn hè ancu rinfriscata completamente.

nutizie 510 (9)

8)L'estrusioni sò raffreddate à a temperatura di l'ambienti

Dopu a cisura, l'extrusioni di a lunghezza di a tavola sò trasferite meccanicamente da a tavola runout à una tavola di rinfrescante, cum'è quellu chì vede quì.
Una volta ch'elli facenu, anu da esse allungatu.
L'estrusioni sò raffreddate à a temperatura di l'ambienti
Dopu a cisura, l'estrusioni di a lunghezza di a tavola sò trasferite meccanicamente da a tavola runout à una tavola di rinfrescante, cum'è quellu chì vede quì.
I profili restanu quì finu à ch'elli ghjunghjenu à a temperatura di l'ambienti.
Una volta ch'elli facenu, anu da esse allungatu.

nutizie 510 (10)

9)L'estrusioni sò Sposti à a Stretcher è Stretched in Alignment

Qualchese torsione naturali hè accadutu in i profili è questu deve esse currettu. Per correggerà questu, sò spustati in una stretcher. Ogni prufilu hè afferratu meccanicamente in i dui estremità è tiratu finu à ch'ellu hè cumplettamente drittu è hè statu purtatu in specificazione.

nutizie 510 (11)

10)L'estrusioni sò spustate à a sega di finitura è tagliate à a lunghezza

Cù l'estrusioni di a tavula-lunghezza avà dritta è cumplettamente induritu da u travagliu, sò trasferiti à a tavola di sega.
Quì, sò segati à lunghezze pre-specificate, in generale trà 8 è 21 piedi longu.À questu puntu, e proprietà di l'extrusioni currispondenu à u temperatu.

nutizie 510 (12)

Chì succede dopu?

nutizie 510 (13)

Finitura di a Superficia: Aumenta l'Apparizione è a Prutezzione di Corrusione

I dui mutivi principali per cunsiderà questi hè chì ponu rinfurzà l'aspettu di l'aluminiu è ponu ancu rinfurzà e so proprietà di corrosione.Ma ci sò ancu altri benefici.

Per esempiu, u prucessu di anodizazione addensa a strata d'ossidu naturale di u metallu, migliurà a so resistenza à a corrosione è ancu rende u metallu più resistente à l'usura, migliurà l'emissività di a superficia, è furnisce una superficia porosa chì pò accettà diverse tinte culurite.

L'altri prucessi di finitura, cum'è pittura, vernice in polvere, sabbiatura è sublimazione (per creà un aspettu di legnu), ponu esse sottumessi ancu.

L'estrusione di l'aluminiu hè un prucessu per a creazione di pezzi cù profili trasversali specifichi, spinghjendu u materiale di lega riscaldatu attraversu un die.It hè un Prucessu di Manufacturing Importante.


Tempu di post: May-10-2021