Aduprate è mantene l'equipaggiu di produzzione in l'attellu di prufilu d'aluminiu

Da a lege di usura diprufilu d'aluminiul'equipaggiu, u più longu u tempu di usura nurmale, u megliu l'effettu usu di l'equipaggiu di prufilu d'aluminiu. Vale à dì, per fà u megliu usu di l'equipaggiu di prufilu d'aluminiu nantu à a vita di l'usu, hè necessariu di fà u normale. Periudu di usu uguali à a vita naturale di l'equipamentu. Da questu, pudemu avè un cuncettu cusì basu, vale à dì, dopu chì l'equipaggiu hè messu in produzzione è usu, speremu chì u più tempu pò aduprà in u periodu di usu, u megliu.

A dispunibilità di u tempu di l'effettu di l'usu di l'equipaggiu hè determinata da u tempu di inattività di l'equipaggiu. Più u tempu di inattività di l'equipaggiu, menu u tempu di travagliu, più bassa a dispunibilità di u tempu; À u cuntrariu, più altu hè a dispunibilità di u tempu. L'esempii in u travagliu attuale mostranu chì u listessu tipu è u stessu fabricatore di l'equipaggiu misi in pruduzzione è usu à u stessu tempu travaglianu in e stesse cundizioni ambientali, per via di i vantaghji è i svantaghji di e cundizioni d'usu è di mantenimentu, l'effettu di l'usu hè assai different.So allargà a vita di serviziu di l'equipaggiu, un mantenimentu attentu, un usu raghjone, una gestione attenta hè essenziale.

jYCwFf2z6k

 

Ci hè un centru di trasfurmazioni di fabbrica, ancu s'ellu hè stata utilizata per deci anni, ma ùn hà micca realizatu riparazioni troppu grande, mediu, pocu tempu di riparazione ùn hè micca assai, pochi volte di chjusu di colpa, l'equipaggiu mantene a precisione è a prestazione, l'apparenza hè nova. .Uperà l'usu di stu equipamentu hè un altu sensu di rispunsabilità è una sperienza pratica ricca di i travagliadori veterani, a so sperienza hè usu raghjone, mantenimentu attentu, effittivamenti fà "cura per l'equipaggiu cum'è un suldatu cura per l'arme". a gestione di a vita di l'equipaggiu deve esse postu nantu à l'usu è u mantenimentu di l'equipaggiu.

zxsa

 

L'usu currettu di l'equipaggiu

E cundizioni basi di l'usu ragiunate di l'equipaggiu di prufilu d'aluminiu sò: secondu e caratteristiche di u prucessu di a produzzione di produttu di l'impresa è a necessità attuale di equipà l'equipaggiu, in modu chì currisponde à u layout longu è ragionevule, a coordinazione; capacità portante è e caratteristiche tecniche.

Selezziunà è equipà operatori qualificati; Stabbilisce è implementà u sistema di rispunsabilità per l'usu di l'equipaggiu.

(一) Equipamentu adattatu

L'equipaggiu ragiunate di u dipartimentu di produzzione hè a premessa di l'usu currettu è raghjone di l'equipaggiu, dendu u ghjocu cumpletu à l'efficienza è migliurà l'effettu di l'usu. Quandu equipping è selezziunate l'equipaggiu, duvemu attente à i seguenti punti:

(1) L'inseme cumpletu di l'equipaggiu di produzzione principale è l'equipaggiu di produzzione ausiliaria deve esse cunsideratu.

(2) L'equipaggiu deve esse coordinatu in rendiment è efficienza ecunomica.

(3) in u prucessu di equipping l'equipaggiu, evite per tutti i mezi a ricerca di "grande è cumpletu", "picculu è cumpletu". In una impresa, l'effettu massimu è l'utilizazione massima di l'equipaggiu deve esse pigliatu cum'è u puntu di partenza.

(4) qualchì equipamentu speciale.

(5) In l'equipaggiu di l'equipaggiu, l'attenzione deve esse pagata à migliurà l'adattabilità è a flessibilità di u prucessu di l'equipaggiu.

(二) L'usu di novi equipaghji

L'usu di novi equipaghji deve fucalizza nantu à i seguenti ligami principali:

1. Selezzione è furmazione di l'operatori

(1) cunniscenza culturale è scelta intellettuale;

(2) Studiu è valutazione di a cunniscenza prufessiunale;

(3) Operazione è usu di furmazione di cumpetenze.

Solu à traversu i trè aspetti sopra di l'apprendimentu, a furmazione, è attraversu tutti l'esame qualificati, certificati qualificati, per diventà un operatore di l'equipaggiu per risponde à i requisiti.

2, a preparazione di prucedure di funziunamentu è regule di mantenimentu

3, rispunsabilità di travagliu chjaru

Per l'equipaggiu utilizatu da una sola persona, dopu chì l'operatore hè chjaramente definitu, e responsabilità deve esse chjaramente definite; Se duie o più persone utilizanu l'equipaggiu à u stessu tempu o una persona opera l'equipaggiu in dui o trè turni, u capu di squadra. deve esse rispunsevuli di u mantenimentu di l'equipaggiu.

(三) u prucessu di funziunamentu normale di l'equipaggiu

A gestione di l'equipaggiu in u prucessu d'utilizazione deve esse strettamente cumminata cù a gestione di a produzzione, a gestione di u prucessu è a gestione di a tecnulugia di u funziunamentu, in modu di gestisce è aduprà bè. In u prucessu di usu, i requisiti sò:

1. Organizà i travaglii di pruduzzione raghjone secondu a prestazione tecnica di l'equipaggiu

2. Fortificà a gestione di u prucessu

3, usu currettu è raghjone di l'equipaggiu

4, implementà strettamente a persona fissa, stabilisce u gradu di u mecanismu

5. Fornitu cù ispettori di l'equipaggiu è i travagliadori di mantenimentu chì sò impegnati in u cuntrollu è a vigilazione di l'usu di l'equipaggiu

6. Crea l'ambiente di travagliu necessariu è e cundizioni di travagliu

7. Stabbilisce è compie e regule è rigulamenti necessarii

Sicondu e diverse caratteristiche è esigenze tecniche di l'equipaggiu, per furmulà un inseme di sistema di gestione scientifica è metudi, è urganizà l'apprendimentu per assicurà l'implementazione, questu hè a cundizione basica per l'usu raghjone di l'equipaggiu. Regoli è regulamenti includenu principalmente:

(1) Uperazione di l'equipaggiu è u sistema di rispunsabilità di l'usu;

(2) Reguli di funziunamentu di l'equipaggiu è regule di mantenimentu;

(3) Sistema di mantenimentu di l'equipaggiu;

(4) Sistema di ispezione di circuitu per i prufessiunali di mantenimentu è riparazione di l'equipaggiu;

(5) Sistema di trasmissioni di l'equipaggiu.


Tempu di Postu: Apr-19-2021