U prezzu di i futuri di nickel-copper-aluminium hè cascatu da più di 15% in u mese, è l'esperti aspettanu chì si stabilizzassi in a seconda mità di l'annu.

Sicondu i dati publichi, da a fine di u 4 di lugliu, i prezzi di parechji cuntratti di futuri di metalli industriali maiò, cumpresu u ramu, l'aluminiu, u zincu, u nichel, u piombo, etc., sò cascati à varii gradi da u sicondu trimestre, suscitando una preoccupazione generalizzata. trà l'investituri.

A fine di u 4 di lugliu, u prezzu di u nichel hè cascatu da 23,53% in u mese, seguitu da u prezzu di u ramu hè cascatu da 17,27%, u prezzu di l'aluminiu hè cascatu da 16,5%, u prezzu di zincu (23085, 365,00, 1,61). %) hè cascatu da 14,95%, è u prezzu di u piombu hè cascatu da 4,58%.

In questu sensu, Ye Yindan, un investigatore in u Bank of China Research Institute, hà dettu in una entrevista cù u ghjurnalistu "Securities Daily" chì i fatturi chì anu causatu i prezzi di i futuri di i principali prudutti di metalli industriali domestici à cuntinuà à calà da u sicondu. trimestre sò principalmente strettamente ligati à l'aspettattivi ecunomichi.

Ye Yindan hà introduttu chì l'oltremare, l'industria di fabricazione di i principali ecunumii sviluppati di u mondu hà cuminciatu à debbuli, è l'investituri sò sempre più preoccupati per e prospettive di metalli industriali.Sutta l'influenza di l'inflazione crescente, l'aumentu di i tassi d'interessu da a Riserva Federale è e situazioni geopolitiche, l'attività industriali in i grandi ecunumii sviluppati glubale cum'è i Stati Uniti è l'Europa anu rallentatu bruscamente.Per esempiu, l'US Markit Manufacturing PMI in June era 52,4, un minimu di 23 mesi, è u PMI di fabricazione europea era 52, caduta à un minimu di 22 mesi, cresce u pessimisimu di u mercatu.Domesticamenti, per via di l'impattu di l'epidemie in u sicondu trimestre, a dumanda di metalli industriali hè stata culpita da un impattu di cortu-termine, aumentendu a pressione nantu à i prezzi per falà.

"Hè previstu chì i prezzi di i metalli industriali sò previsti per esse supportati in a seconda mità di l'annu".Ye Yindan hà dettu chì a situazione di stagflation globale serà più severa in a seconda mità di l'annu.Sicondu l'esperienza storica, i metalli industriali sò previsti per esse supportati da e forze ascendenti durante u periodu di stagflation.In u mercatu domesticu, cum'è l'epidemie si stende più, è cù e frequenti pulitiche favurevuli, u cunsumu di metalli industriali hè previstu di fondu in a seconda mità di l'annu.

In fattu, in a prima mità di l'annu, u mo paese hà lanciatu una seria di pulitiche di stimulu ecunomicu è arnesi, chì ponenu e fundazioni per a crescita ecunomica in a seconda mità di l'annu.

U 30 di ghjugnu, u Cumitatu Permanente Naziunale hà identificatu 300 miliardi di yuan di strumenti finanziarii di sviluppu di pulitica per sustene a custruzzione di prughjetti maiò;u 31 di maghju, u "Avvisu di u Cunsigliu di Statu nantu à a stampa è a distribuzione di un pacchettu di pulitiche è misure per stabilizà l'ecunumia" hè statu liberatu, chì impone chì l'ecunumia sia stabilizzata in u sicondu trimestre.Avemu da sforzà di custruisce una basa solida per u sviluppu in a seconda mità di l'annu è mantene l'ecunumia operante in un intervallu raghjone.

CITIC Futures crede chì in u mercatu internaziunale, u scossa estremu in u ghjugnu hè passatu.À u listessu tempu, l'expectativa domestica per a crescita stabile in a seconda mità di l'annu cuntinueghja à migliurà.I requisiti regulatori richiedenu à i guverni lucali di mandà u terzu batch di prughjetti di debitu.U guvernu stabilizza attivamente l'ecunumia attraversu a custruzzione di l'infrastruttura, chì aiutarà à migliurà l'aspettattivi macro.Hè previstu chì u prezzu generale di metalli non-ferrous flutterà è cessà di falà.

Wang Peng, prufissore assuciatu di l'Università Renmin di Cina, hà dettu à u ghjurnalista "Securities Daily" chì da una perspettiva domestica, a situazione ecunomica domestica rimbalzarà relativamente rapidamente in a seconda mità di l'annu.Cuntinuà à prosperà.

Wang Peng hà introduttu chì in a prima mità di l'annu, affettata da l'epidemie è a situazione internaziunale, l'operazione di alcune industrii cum'è a fabricazione è a logistica in u mo paese hè stata suppressa.Dapoi a fine di u sicondu trimestre, l'epidemie domestica hè stata cuntrullata in modu efficace, a produzzione ecunomica hà recuperatu rapidamente, è a fiducia di u mercatu hà cuntinuatu à aumentà.L'effetti pusitivi di l'operazione, l'espansione di a dumanda domestica è l'espansione di l'investimentu sò più evidenti.

"Tuttavia, se u prezzu di metalli non-ferrous pò ricuperà in a seconda mità di l'annu dipende da a situazione di u mercatu internaziunale.Per esempiu, se l'inflazione glubale pò esse facilitatu, se l'aspettattivi di u mercatu ponu turnà ottimistu, è se i prezzi di metalli industriali in u mercatu internaziunale ponu esse aghjustati, etc. Sti fattori affettanu u mercatu domesticu.I prezzi di u mercatu anu un impattu più grande ".Wang Peng hà dettu.


Tempu di post: Jul-11-2022