A Legend of Chinese Valentine's Day - Qixi Festival

A Legenda di u San Valentinu Cinese 1

Qixi Festival, urigginatu in Cina, hè u primu festival d'amore in u mondu.Trà i numerosi costumi populari di Qixi Festival, alcuni spariscanu gradualmente, ma una parte considerableu di questu hè stata cuntinuata da a ghjente.

In certi paesi asiatichi influenzati da a cultura chinesa, cum'è u Giappone, a Peninsula Coreana, u Vietnam è cusì, ci hè ancu una tradizione di celebrà u Double Seventh Festival.U 20 di maghju di u 2006,

U ghjornu ùn hè micca cunnisciutu cum'è parechji altri festivali chinesi.Ma quasi tutti in Cina, ghjovani è vechji, sò assai familiarizati cù a storia daretu à sta festa.

Il y a longtemps, c'était un pauvre vacher, Niulang.Hè innamuratu di Zhinu, "a Girl Weaver".Virtuosa è gentile, era l'essere più bellu di tuttu l'universu.Sfurtunatamente, u Rè è a Regina di u Celu eranu furiosi per sapè chì a so nipote era andata in u mondu di l'omu è hà pigliatu un maritu.Cusì, u coppiu era siparatu da un largu fiumu gonfiatu in u celu è si pò scuntrà solu una volta à l'annu u settimu ghjornu di u settimu mese lunar.

A Legenda di u San Valentinu Cinese 2

U poviru coppiu di Niulang è Zhinu divintò ognunu una stella.Niulang hè Altair è Zhinu hè Vega.U largu fiumu chì li separa hè cunnisciutu cum'è a Via Lattea.À u latu est di a Via Lattea, Altair hè u centru di una linea di trè.I fini sò i gemelli.À u sudeste sò sei stelle in forma di boi.Vega hè à punente di a Via Lattea;a stella intornu à a so forma in forma di tela.Ogni annu, e duie stelle di Altair è Vega sò più vicinu à u settimu ghjornu di u settimu mese lunar.

Sta triste storia d'amore hè tramandata da generazione in generazione.Hè ben cunnisciutu chì assai pochi magpies sò vistu in u Doppiu-Settimu ghjornu.Questu hè chì a maiò parte di elli volanu à a Via Lattea, induve formanu un ponte per chì i dui amanti puderanu unisce.U ghjornu dopu, si vede chì parechje gazze sò calvi;Questu hè chì Niulang è Zhinu marchjò è si sò stati troppu longu nantu à a testa di i so amichi piumati fideli.

In i tempi antichi, u Double-Seventh Day era un festival in particulare per i ghjovani donne.E zitelle, ùn importa micca di e famiglie ricche o povere, metteranu in a so festa megliu per celebrà a riunione annuale di u vaccheri è a Tessitrice.I genitori metteranu un incensu in u cortile è stendenu qualchì fruttu cum'è offerte.Allora tutte e ragazze di a famiglia s'inchinavanu à Niulang è Zhinu è pregavanu per l'ingenuità.

In a dinastia Tang circa 1 000 anni fà, e famiglie ricche in a capitale di Chang'an anu stallatu una torre decorata in u cortile è a chjamava Torre di Preghiera per l'Ingenuità.Hanu pricatu per varii tipi di ingenuità.A maiò parte di e ragazze pregheranu per e cumpetenze eccezziunali di cucitura o di cucina.In u passatu sò stati virtù impurtanti per una donna.

E zitelle è e donne si riuniscenu in una piazza è fighjanu in u celu di notte stella.Puderanu e mani daretu à a spalle, tenendu agulla è filu.À a parolla "Start", anu da pruvà à filà l'agulla.Zhinu, a Girl Weaver, benedica quellu chì hà successu prima.

A stessa notte, e zitelle è e donne mostranu ancu meloni intagliati è campioni di e so biscotti è altre delicatezze.Duranti u ghjornu, scolpiscenu abilmente i meloni in ogni tipu di cose.Qualchidunu faria un pesciu d'oru.L'altri preferanu fiori, altri ancu aduprà parechji meloni è scolpisce in un edifiziu exquisite.Questi meloni sò stati chjamati Hua Gua o Meloni Intagliati.

E donne anu ancu mostratu i so biscotti fritti fatti in parechje forme diverse.Invitavanu a Girl Weaver per ghjudicà quale era u megliu.Di sicuru, Zhinu ùn vina micca in u mondu perchè era occupata à parlà à Niulang dopu un longu annu di separazione.Queste attività anu datu à e ragazze è e donne una bona opportunità per dimustrà e so cumpetenze è aghjunghjenu divertimentu à u festival.

I Cinesi oghje, in particulare i residenti di a cità, ùn anu più attività tali.A maiò parte di e donne ghjovani cumprà i so vestiti da i buttreghi è a maiò parte di e giovani coppie sparte i travaglii di casa.

U Double-Seventh Day ùn hè micca una festa publica in Cina.Tuttavia, hè sempre un ghjornu per celebrà a riunione annuale di u coppiu amante, u Vaccheri è a Tessitrice.Ùn hè micca surprisante, assai persone cunzidenu u Doppiu Settimu ghjornu u ghjornu di u San Valentinu Cinese.


Tempu di Postu: Aug-04-2021