U Festival di i Barche di Dragone hè ghjuntu

U Dragon Boat Festival, chjamatu ancu u Festival Duanwu, hè celebratu u quintu ghjornu di u quintu mese secondu u calendariu cinese.Questa festa hè di commemorazione di a morte di QU Yuan, un pueta è omu di statu onestu è onestu chì si dice s'hè suicidatu annegatu in un fiume.

L'attività più impurtante di sta festa hè a corsa di Dragon Boat.Simbulizeghja i tentativi di a ghjente per salvà Qu Yuan.In u periodu attuale, sti razzi dimustranu ancu e virtù di a cooperazione è u travagliu in squadra.
Inoltre, u festival hè ancu marcatu da manghjà zong zi (risu glutinoso). Zong zi hè fattu di risu glutinoso ripienu cù diversi ripieni è impannillatu in foglie di bambù o di canna.E persone chì pienghjenu a morte di Qu lanciu Zong zi in u fiumu per alimentà u so fantasma ogni annu.

stad

Cù i cambiamenti di i tempi, u memoriale diventa un tempu per a prutezzione di u male è di e malatie per u restu di l'annu.A ghjente appigherà erbe sane nantu à a porta di fronte per sguassà a mala furtuna di a casa.Ancu s'ellu u significatu di u festivale puderia esse diversu cù u passatu, dà sempre à l'osservatore l'uppurtunità di entreve una parte di u riccu patrimoniu culturale cinese.


Tempu di post: 15-ghjugnu-2021