U disignu di estrusioni per u prufilu d'aluminiu

In l'ultimi anni, cù l'investimentu à grande scala in l'infrastruttura è u rapidu avanzamentu di l'industrializazione in Cina, a pruduzzione è u cunsumu di tutta l'industria di profili d'aluminiu sò in crescita rapidamente, è a Cina hè diventata a più grande basa di produzzione di profili d'aluminiu in u mondu è u mercatu di cunsumatori. .Dopu guasi 10 anni di crescita rapida, l'industria di profili d'aluminiu di China hà intrutu in una nova tappa di sviluppu, è hà dimustratu assai novi tendenzi di sviluppu.

Inoltre, cù u rapidu sviluppu di l'industria di a custruzzione, u trasportu, l'automobile è l'energia solare è l'industria LED, i requisiti per l'alta precisione è l'altu rendimentu di i prudutti di estrusione in lega d'aluminiu aumentanu ghjornu per ghjornu, è a forma di a sezione di u prufilu hè cumplicata è diversificata, è ci hè. sò parechje deficiencies in u disignu di forme cunvinziunali è cumuni.Per quessa, per ottene profili d'alta qualità, duvemu constantemente amparà è accumulà in a produzzione è a vita, è sempre trasfurmà è innuvà.

prodsgkj (1)

U disignu di u moldu hè un ligame impurtante.Dunque, hè necessariu analizà sistematicamente u disignu di u muffa di u prufilu extrusionatu è risolve i prublemi passu à passu attraversu a pratica di produzzione.

prodsgkj (2) prodsgkj (1)

6 punti chjave di u disignu di stampi di prufilu d'aluminiu

1. Analisi Size di parti extruded aluminium

A dimensione è a deviazione di e parti estruse sò determinate da a fustella, l'equipaggiu di estrusione è altri fattori di prucessu pertinenti. À mezu à elli, u cambiamentu di a dimensione di u muffa hà un grande impattu, è i motivi chì affettanu u cambiamentu di a dimensione di u muffa sò: a deformazione elastica. di u moldu, l'aumentu di a temperatura di u moldu, u materiale di u moldu è a precisione di fabricazione di u moldu è l'usura di u moldu.

(1) a selezzione di u tunnellu di l'extruder d'aluminiu

U rapportu di estrusione hè una rapprisintazioni numerica di a difficultà di u moldu per ottene l'estrusione.In generale, u rapportu di estrusione trà 10-150 hè applicabile. U rapportu di estrusione hè più bassu di 10, e proprietà meccaniche di u pruduttu sò bassu; À u cuntrariu, u rapportu di estrusione hè troppu altu, u pruduttu hè propensu à a rugosità di a superficia o à l'Angle. deviazione è altri defects.Solid profili sò spessu cunsigliatu rapportu extrusion in circa 30, prufili cavu in circa 45.

(2) Determinazione di dimensioni esterne

E dimensioni esterne di l'extrusion die riferenu à u diametru è u gruixu di u die. I dimensioni di u moldu sò determinate da a dimensione, u pesu è a forza di a seccione di prufilu.

2. calculu raghjone di estrusioni die taglia

Quandu u calculu di a dimensione di u pirtusu, u principale cunsiderazione per estrusione di a cumpusizioni chimica di lega d'aluminiu, a forma di u pruduttu, a dimensione nominale è a tolleranza, a temperatura di estrusione, è u materiale di muffa è spressu sottu à a lega di temperatura, u coefficient di espansione lineale di u produttu basatu annantu à e caratteristiche di a geometria di a sezione trasversale, è i so cambiamenti durante l'allungamentu, fattori cum'è a dimensione di a pressione di estrusione è a deformazione elastica di u fustu.

Per i profili cù una grande diffarenza di spessore di muru, e parti di pareti sottili è i zoni di l'arghjintini chì sò difficiuli di furmà deve esse apprupriati in grandezza.

Per i buchi di fustelle di profili di muru pianu è sottile è di profili di muru cù una grande larghezza di u rapportu di spessore, a dimensione di i trams pò esse cuncepitu secondu i profili generali, è a dimensione di u gruixu web, in più di i fatturi elencati in u formula, dinù bisognu di cunsiderà a deformazione elastica, deformazione plastica, curvatura generale, distanza da u centru di u cilindru di estrusione è altri fattori.In più, a vitezza di estrusione, u dispusitivu di trazione è cusì anu ancu un certu effettu nant'à a dimensione di u pirtusu die. .

3. Ajustamentu raghjone di a velocità di u flussu di metalli

L'accussì-chiamatu raghjunamentu ragiunate hè di assicurà chì ogni particella nantu à a seccione trasversale di u pruduttu duverebbe scorri fora di a fossa à a stessa velocità sottu u statu ideale.

In quantu pussibule aduprendu un arrangiamentu simmetricu poroso, secondu a forma di u prufilu, a diffarenza di u gruixu di u muru di ogni parte è a diffarenza di a circunferenza è a distanza da u centru di u cilindru di estrusione, u disignu di cinturione di diverse lunghezze. .In generale, u più diluente u gruixu di u muru di una rùbbrica, u più grande a circunferenza, u più cumplessu a forma, u più alluntanatu da u centru di u cilindru di estrusione, u più cortu u cinturione di sizing quì deve esse.

Quandu u cinturione sizing hè sempre difficiule à cuntrullà u flussu, a forma hè particularmenti cumplessu, u gruixu muru hè assai magre, luntanu da u centru di a parti pò ièssiri usatu a prumove u flussu Angle o guida cone à accelerate u flussu di metallu. À u cuntrariu, per quelli parti cù pareti assai più grossi o assai vicinu à u centru di u cilindru extrusion, un Angle obstruction deve esse usata à cumplementari l 'obstruction à rallentà u flussu quì.In più, u pirtusu equilibriu prucessu, u prucessu. indennità, o l 'usu di u die camera di fronte, u die guida, cambià u numeru, taglia, forma è pusizioni di u pirtusu split à aghjustà u flussu di metallu.

4. Assicurà a forza di muffa abbastanza

Perchè a cundizione di travagliu di a fustella hè assai pessima durante l'estrusione, a forza di a fustella hè un prublema assai impurtante in u disignu di fustelle. In più di l'arrangementu raghjone di u locu di i buchi di fustelle, a selezzione di materiali adattati, u disignu di fustelle raghjone. struttura è forma, calculu precisu di prissioni extrusion è verificà a forza permissibile di ogni rùbbrica periculosa hè dinù assai impurtante.

Attualmente, ci sò parechje formule per u calculu di forza di estrusione, ma a formula di Beerling mudificata hà sempre un valore di ingegneria. U metudu di suluzione limitu superiore di a pressione di estrusione hà ancu un bonu valore d'applicazione, è hè più faciule per calculà a pressione di estrusione cù u metudu di coefficient empiricu. .

In quantu à a verificazione di a forza di u muffa, deve esse realizatu secondu u tipu di pruduttu, a struttura di u muffa, etc. U fustu pianu generale hè solu bisognu di verificà a forza di taglio è a forza di curvatura; A forza di taglio, di curvatura è di compressione di a lingua è di fustella planar split. deve esse verificatu, è a forza di tensione di a lingua è l'agulla deve ancu esse cunsideratu.

Unu di i prublemi fundamentali in u cuntrollu di forza hè di sceglie a formula di a teoria di forza propria è u stress.In l'ultimi anni, u metudu di l'elementu finitu pò ièssiri usatu per analizà a forza è cuntrollà a forza di u die in particulare cumplessu.

5. A larghezza di a cintura di travagliu

Hè assai più complicatu di determinà a zona di travagliu di a fustella composta splitter cà quella di a mità die, micca solu a diffarenza di spessore di u muru di u prufilu è a distanza da u centru, ma ancu a schermatura di a fossa da u ponte splitter. deve esse pigliatu in contu.In u pirtusu die sottu à u ponte split, u cinturione di travagliu deve esse diluita per a difficultà di u flussu di metalli.

Quandu determinà a zona di u travagliu, u primu à truvà fora u gruixu di muru più magre in u prufilu di ponte di triage in a resistenza di u flussu di metallu di u più grande locale, u travagliu minimu duie volte cum'è u gruixu di u muru, u gruixu di u muru più grossu o di metallu hè faciule d'avè, u travagliu. cun debite cunsiderazione di thickening, in generale secondu a certa rapportu proporzione, più facili flussu di u rivisatu.

6. Structure di die pirtusu viotu cuteddu

U cutter hollow die hole hè una struttura di supportu cantilever à l'outlet di u cinturione di funziunamentu di die hole.Profile wall thickness T ≥2.0mm, pò ièssiri usatu per processà a struttura di cutter viota dritta faciule; Quandu t <2mm, o cù un cantilever, pò aduprate un cuteddu in biancu oblicu.

Due.Problemi cumuni in u disignu di u moldu

1. Role di a camera di saldatura secundaria

L'extrusion die ghjoca un rolu impurtante in l'extrusion di profili d'aluminiu, chì affetta direttamente a qualità di i prudutti estrusi. Tuttavia, in a produzzione attuale, u disignu di estrusioni di estrusioni dipende più di l'esperienza di u designer, è a qualità di u die. u disignu hè difficiule di guarantiscia, cusì hè necessariu di pruvà è riparà u die per parechje volte.

Sicondu e carenze di u disignu di fustelle, hè statu pruposta un schema di cuncepimentu ottimali di stabilisce duie camere di saldatura in a fustella più bassa, chì cumpensu i difetti di l'alimentazione incompleta in a trasfurmazione di fustelle, evitendu i difetti di apertura, chiusura è differenza di forma prima è dopu a liberazione di materiale causata da l'alimentazione insufficiente, è risolviu effittivamenti u prublema di distribuzione di velocità irregolari in u design.Therefore, in u schema di ottimisazione, a distribuzione di temperatura è di stress nantu à a seccione di u prufilu sò più uniformi, è u materiale hè assai megliu.

2. U rolu di a diversione secundaria

In u disignu di estrusioni di estrusioni, a diversione secundaria hè aduprata per i profili solidi cù una grande differenza di spessore di u muru.Ùn hè micca ideale per a prima volta.U Angle hè chjuca, è a parti magre-mura hè ultra-magre è ultra-small.Mold riparà ùn hè idiali ancu s'è a parti magre-mura hè allargata è u cinturione di travagliu hè calata.

Per risolve u prublema di a distribuzione di velocità irregolari in u disignu iniziale di u muffa, u disignu di a piastra di guida hè statu aduttatu per a seconda volta, è u schema di cuncepimentu ottimali di stabilisce dui livelli di guida in u moldu hè statu prupostu.

Per esse specifichi, u muru magre hè diretta direttamente, a parte di u muru grossu hè spargugliatu à 30 gradi in a larghezza di l'outlet, è a dimensione di u foru di a parte di u muru grossu hè ligeramente aumentata, è l'angolo di 90 gradi di u pirtusu hè. pre-chjusu è apertu à 91 gradi, è u cinturione di travagliu di dimensionamentu hè ancu adattatu.

prodsgkj (2)


Tempu di post: 18-mar-2021