L'aluminiu di Shanghai per rompe u ghjocu hè sempre bisognu di aspittà

L'aluminiu di Shanghai hà cuntinuatu à oscillate a tendenza per 3 mesi, è hè sempre stabile in a gamma di 17500-19000 yuan / ton, sempre fluttuante intornu à a linea di costu.As di u 26 d'ottobre, Shanghai aluminium chjusu 18.570 yuan / ton, a gamma oscillation hè sempre difficiuli di rompe.
In my opinion, although there is news that the Federal Reserve will slow down the rate hike to 50BP in December, but the short-term macro positive is not enough to support the aluminum price upward break, the fundamentals are still the top priority of market cummerciu.The current fundamentals have not changed greatly, the market has formed a new round of power rationing and production reduction expectations, and the demand is still mainly seasonal recovery, before the largest consumer terminal real estate to provide consumption highlights, the overall aluminum price is expected per esse sustinutu da l'oscillazione di a gamma di costu.
A capacità di pruduzzione di u latu di l'offerta hè stata riparata pocuprofili d'aluminiu, porta d'aluminiu, scaffali solari in terraè cusì hè in crescita.
In generale, a pruduzzione di Yunnan rapprisenta solu 2,6% di a capacità di produzzione naziunale, cù un picculu impattu.
Frà elli, e pruvince di Yunnan è Sichuan cuntribuitu à a riduzzione principale.
U latu di a dumanda hè duminatu da una ricuperazione staggione
U voluminu di l'esportazione hà tornatu à pocu à pocu à a gamma normale, è l'attenzione di u mercatu si vultò gradualmente à u mercatu di u cunsumadore domesticu.Oru nove d'argentu dieci stagione di punta, u cunsumu downstream hà migliuratu gradualmente, ma l'epidemie lucale hà affettatu a dumanda.
l 'area cumpleta era 408,79 miliuna di metri quatratu, su 10,9% mese.m.è calata di 19,9% annu à l'annu.Ma ultimamente da u bloccu di capacità di u trasportu Nord-Northile, l'arrivu di LUCH, Alert à a fine di l'aluminianu i prudutti aluminiu cuncentranu da l'accumulazione di u fenomulamentu.
I segni di una recessione glubale puderanu rallentà u ritmu di l'aumentu di i tassi di a Fed, ma avemu da esse prudente prima di sbarcà in dicembre.Prima di questu, ghjudichemu chì a probabilità di i prezzi di l'aluminiu mantene a tendenza d'oscillazione hè grande.

L'aluminiu di Shanghai per rompe u ghjocu hè sempre bisognu di aspittà


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022