A dumanda di l'aluminiu di l'America di u Nordu hà aumentatu 5.3% annu in annu in u primu trimestre di u 2022

U 24 di maghju, l'Associazione di l'Aluminiu di l'America di u Nordu (in seguitu chjamata "Associazione di l'Aluminium") hà dichjaratu chì l'investimentu in l'industria di l'aluminiu di i Stati Uniti in l'ultimi 12 mesi hà righjuntu u livellu più altu in l'ultimi decennii, aumentendu a dumanda di l'aluminiu in l'America di u Nordu. u primu trimestre di u 2022 per aumentà di circa 5,3% annu in annu.
"A prospettiva per l'industria di l'aluminiu di i Stati Uniti ferma assai forte", Charles Johnson, CEO di l'Associazione Aluminium, hà dettu in una dichjarazione."A ricuperazione ecunomica, a crescente dumanda di materiali riciclabili è sustinibili, è u strettu di a pulitica cummerciale anu fattu tutti i Stati Uniti un pruduttore d'aluminiu assai Attraente.Cum'è pruvucatu da u ritmu più veloce d'investimentu in u settore in decennii ".
A dumanda d'aluminiu di l'America di u Nordu in u primu trimestre di u 2022 hè stimata à circa 7 milioni di lire, basatu annantu à spedizioni è impurtazioni da i pruduttori americani è canadiani.In l'America di u Nordu, a dumanda di foglia è piastra d'aluminiu hà aumentatu da 15,2% annu à l'annu in u primu trimestre, è a dumanda di materiali estrusi hè aumentata da 7,3%.L'impurtazioni nordamericane di l'aluminiu è i prudutti d'aluminiu anu aumentatu da 37,4% annu annu in u primu trimestre, torna torna dopu à un aumentu di 21,3% in 2021. Malgradu l'aumentu di l'impurtazioni, l'Associazione Aluminium hà dettu ancu chì l'impurtazioni d'aluminiu nordamericanu eranu sempre. sottu u livellu record di 2017.
Sicondu u Dipartimentu di Cummerciu di i Stati Uniti, l'impurtazioni di l'aluminiu di i Stati Uniti sò stati 5,56 milioni di tunnellati in 2021 è 4,9 milioni di tunnellati in 2020, da 6,87 milioni di tunnellati in 2017. In 2018, i Stati Uniti impone una tarifa di 10 per centu à l'impurtazioni d'aluminiu da a maiò parte di i paesi.
À u listessu tempu, l'Associazione Aluminium hà dettu ancu chì l'espurtazioni d'aluminiu di l'America di u Nordu anu cascatu 29,8% annu in u primu trimestre.
L'Associazione Aluminium aspetta chì a dumanda di l'aluminiu di l'America di u Nordu cresce 8,2% (rivisu) à 26,4 milioni di lire in 2021, dopu chì l'associazione prevede una crescita di a dumanda d'aluminiu 2021 di 7,7%.
Sicondu e statistiche di l'Associazione Aluminium, in l'annu passatu, l'investimentu di l'aluminiu in i Stati Uniti hà righjuntu 3,5 miliardi di dollari americani, è in l'ultimi deci anni, l'investimentu di l'aluminiu hà superatu 6,5 miliardi di dollari americani.
Trà i prughjetti d'aluminiu in a regione di i Stati Uniti quist'annu: In maghju 2022, Norberis investirà $ 2,5 miliardi in un stabilimentu di laminazione è riciclamentu d'aluminiu in Bay Minette, Alabama, u più grande investimentu d'aluminiu unicu in i Stati Uniti in l'ultimi decennii.
In April, Hedru hà fattu a terra in una pianta di riciclamentu è estrusione di l'aluminiu in Cassopolis, Michigan, cù una capacità annuale di 120 000 tunnellate è hè prevista per inizià a produzzione in 2023.


Tempu di post: 01-01-2022