Parechje cumpagnie d'aluminiu "piglianu a turnu" per taglià u putere è riduce a produzzione, è l'offerta di l'aluminiu elettroliticu hè preoccupante.

Dopu à a riduzzione è a chjusa di l'imprese d'aluminiu elettroliticu in Sichuan, Chongqing è altri lochi per via di tagli di energia, elettroliticaProduttori di profili d'aluminiu in Cina anu ancu ridutta a produzzione per via di i tagli di energia.

Affettatu da questu, u prezzu di i futuri d'aluminiu di Shanghai s'arrizzò.Datayes, i dati di cumunicazione, hà dimustratu chì da a fine di u 15 di sittembri, u prezzu di u cuntrattu principale di u futuru d'aluminiu di Shanghai chjusu 215 yuan à 18 880 yuan / ton;I prezzi di futuri di l'aluminiu di LME cuminciaru à rimbursà da livelli bassu, à 9 Hè toccu $ 2,344 / ton in March 13, rising for 4 consecutivi trading days.

U 14 di sittèmmiru, Shenhuo Co., Ltd. annuncia chì a so filiale di holding Yunnan Shenhuo Aluminium Co., Ltd hà ricevutu una cumunicazione da u dipartimentu di l'alimentazione Wenshan.Da u 10 di settembre, hà da fà a gestione di l'energia chjudendu u tank, è aghjustà a carica di l'electricità à un livellu bassu prima di u 12.À 1.389 milioni di kilowatts, a carica di l'electricità serà aghjustata à micca più di 1.316 milioni di kilowatt prima di u 14 di settembre.

U ghjornu prima, Yunnan Aluminium Co., Ltd hà ancu annunziatu chì dapoi u 10 di sittembri, a cumpagnia è e so imprese subordinate di l'aluminiu elettroliticu farà a gestione di l'energia chjudendu u tank, è a carica di l'electricità serà ridutta di 10% prima di u 14. .

Propiu à a fini d'aostu, i requisiti di limitazione di l'energia in a Pruvincia di Sichuan sò stati aghjurnati di novu, esigendu tutte l'imprese d'aluminiu elettroliticu per fermà a produzzione.

In quantu à e cumpagnie listate, Zhongfu Industry hà annunziatu u 15 d'Aostu chì una certa capacità di produzzione di a so filiale Guangyuan City Linfeng Aluminium and Electric Co., Ltd. è a so filiale di azioni Guangyuan Zhongfu High Precision Aluminium Co., Ltd. serà sospesa per una settimana. da l'aostu 14. A pulitica di curtailment di u putere secundariu hà affettatu a pruduzzione di l'aluminiu elettroliticu in e duie piante sopra citate da circa 7 300 è 5 600 tunnillati rispettivamente.Hè stimatu chì u prufittu nettu tutale attribuibile à a cumpagnia listata serà ridutta da circa 78 milioni di yuan.

In generale, a prima volta di tagli di energia hà avutu un impattu significativu nantu à a capacità di produzzione di l'aluminiu elettroliticu in a pruvincia di Sichuan.Sicondu statistiche SMM, à a fine di ghjugnu, a capacità operativa d'aluminiu elettroliticu di a Pruvincia di Sichuan era di 1 milione di tunnellate.Affettatu da a penuria di l'electricità, hà cuminciatu à liberà u signale di riduzzione di a carica è di lascià l'electricità à a ghjente da a mità di lugliu, è hà staggeratu è evitatu picchi per sè stessu.Dopu à l'ingressu à l'aostu, a situazione di l'alimentazione elettrica hè diventata più severa, è a scala di riduzzione di produzzione di e piante d'aluminiu si stende.

A riduzzione cullettiva di a produzzione d'aluminiu elettroliticu in Yunnan sta volta, secondu l'analista di l'industria, pò esse ligata à a riduzione di Yunnan Hydropower in a generazione di energia per via di u clima, meteorologicu è altri fattori.

Sicondu l'analisi di Galaxy Securities Research Report, da lugliu, Yunnan hà cuntinuatu à avè una temperatura alta, a siccità è pocu precipitazione, è a quantità di flussu di l'acqua hè calata significativamente.Hè per entra in a stagione secca in Yunnan.

Sicondu l'infurmazione publica, ci sò quattru imprese di fusione d'aluminiu elettroliticu à grande scala in a pruvincia di Yunnan, à dì Yunnan Aluminium Co., Ltd., Yunnan Shenhuo, Yunnan Hongtai New Materials Co., Ltd., una filiale di a cumpagnia di Hong Kong China. Hongqiao, è Yunnan Qiya Metal Co., Ltd.

statistiche SMM mostra chì da u principiu di settembre di questu annu, l'aluminiu elettroliticu in a pruvincia di Yunnan avia custruitu una capacità di pruduzzione di 5,61 milioni di tunnillati è una capacità operativa di 5,218 milioni di tunnellate, cuntendu 12,8% di a capacità operativa tutale di u paese.Ancu s'è parechje piante d'aluminiu in Yunnan anu rispostu di pocu tempu à a gestione di u cunsumu d'energia in a regione è hà firmatu a produzzione da circa 10%, Yunnan Electric Power hè sempre nervoso.

In u mercatu internaziunale, u latu di furnimentu di l'aluminiu elettroliticu hà ancu cuminciatu à stringhje.Sicondu a statistiche di a Federazione di l'Acciaio di Shanghai, cù a crisa energetica crescente in Europa, a riduzione di a produzzione d'aluminiu elettroliticu hà cuntinuatu à espansione da l'Europa à l'America di u Nordu.Da uttrovi 2021 à a fini d'aostu di questu annu, a riduzzione di pruduzzione causata da a crisa energetica in Europa è in l'America di u Nordu hà righjuntu 1,3 milioni di tunnellate / annu, di quali 1,04 milioni di tunnellate / annu in Europa è 254 000 tunnellate / annu in i Stati Uniti. .Inoltre, alcune cumpagnie anu ancu cunsiderà riduce a produzzione.A pianta d'aluminiu di Neuss di Germania hà dettu pocu tempu chì deciderà in settembre s'ellu si riduce a produzzione di 50% per via di i costi elevati di l'energia.

L'analisi di GF Futures hà dettu chì dapoi u 2021, a capacità di produzzione di l'aluminiu elettroliticu in Europa hà righjuntu quasi 1,5 milioni di tunnellate.Attualmente, certi smelters anu firmatu cuntratti longu cù e centrali elettriche.Cù a scadenza di i cuntratti à longu andà, i smelters affruntà i prezzi elevati di l'electricità di u mercatu., mettendu pressione nantu à i costi di smelter.In u futuru, cù l'avventu di a stagione di punta di a dumanda di gas naturale in l'Europa in l'invernu, a mancanza di energia in Europa serà difficiuli di alleviate, è u risicu di l'alluminiu elettroliticu esisterà sempre.

GF Futures stima chì a capacità operativa attuale di l'aluminiu elettroliticu in Yunnan hè di circa 5,2 milioni di tunnellate, chì ponu riduce a produzzione di quasi 20%.Superimpostu chì l'area di Sichuan hè stata affettata da l'alta temperatura è a siccità in a prima fase, a capacità di u funziunamentu di 1 milioni di tunnellate d'aluminiu elettroliticu era vicinu à a fine di l'aostu, è ci vole almenu 2 mesi per ripiglià a produzzione. .Hè previstu chì l'offerta domestica di l'aluminiu elettroliticu diminuirà significativamente.

syhtd


Tempu di post: 17-sep-2022