Cumu a pruibizione di l'aluminiu russu affettarà i mercati di l'aluminiu domesticu è straneru?

I Stati Uniti d'America hè cunsidirari sanzioni nant'à i prudutti d'aluminiu Russian, chì hà attivatu una crescita in i prezzi di l'aluminiu di Londra durante a notte, è l'aluminiu di Shanghai, ancu s'è a manifestazione intraday, ma più debule di l'aluminiu Lun. u mercatu di l'aluminiu hà sviluppatu significativamente.Allora, cumu a pruibizione di l'aluminiu russu affettarà i mercati di l'aluminiu domesticu è straneru, cum'è u prufilu d'aluminiu di Cina, a finestra à battente d'aluminiu, i perline d'aluminiu è cusì?
Sicondu l'analisi cumpleta, in u sfondate di l'attuale crisa energetica europea è a vulnerabilità di a catena di l'industria di l'aluminiu d'oltremare è a catena di fornitura, una volta chì e sanzioni sò implementate, u gap di u mercatu di l'alluminiu d'oltremare hè difficiule da esse cumplementatu in modu efficace, è u dighjà. U mercatu fragile pò esse più disturbatu.Per u mercatu domesticu, l'offerta è a dumanda di u mercatu di l'aluminiu domesticu hè relativamente più flessibile, l'impattu hè relativamente limitatu.Riferendu à l 'impattu di u pricidenti anormali fluttuazioni prezzu nichel Lun, analysts suggerenu chì l'imprese domestici sempre bisognu di attenti à impedisce u risicu di fluttuazioni prezzu.

E sanzioni disturbanu spessu i fornimenti d'aluminiu d'oltremare

U guvernu di i Stati Uniti cunsidereghja sanzioni à l'impurtazioni di Rusal.L'opzioni di l'opzioni di u guvernu di i Stati Uniti includenu una interdizzione cumpleta di l'impurtazioni di Russo, l'aumentu di l'impositu abbastanza altu per custituiscenu una prohibizione efficace, o per sancionà Russo, hà dettu u rapportu.A nutizia hà suscitatu preoccupazioni internaziunali per a riduzzione di a pruvista d'aluminiu, è i futuri d'aluminiu di lun anu aumentatu più di 7% à un puntu.
In fatti, in l'ultimi dui anni, u mercatu glubale di l'aluminiu hè statu ripetutamente affettatu da sanzioni è fluttuazioni grandi relative.Dopu à u rumore di a pruibizione, u London Metal Exchange hà cunfirmatu à a fini di settembre chì stava cunsiderendu una pruibizione di i metalli russi, aumentendu i prezzi di metalli in Londra, cù l'aluminiu di Londra quasi 8%.Nanzu in u 2018, u prezzu surged 30 per centu durante i sanzioni di Treasury contru Rusal.
A Russia hè a seconda solu à u più grande pruduttore d'aluminiu di a Cina, cuntendu circa 5-6 per centu di l'offerta glubale d'aluminiu, è ancu in i Stati Uniti, chì conta per circa 10 per centu di l'impurtazioni americane d'aluminiu. di i Stati Uniti in Aostu. "Gu Fangda, capu di ricerca è cunsultazione in Guosen Futures, hà dettu chì a prohibizione di l'aluminiu russa puderia avè un impattu largu nantu à u mercatu globale di cummerciale d'aluminiu, furzendu i cunsumatori in i Stati Uniti è in altri paesi à truvà metalli alternativi. .
In più di l'arrestu di alcune fusioni d'aluminiu lucali per via di a crisa energetica europea, è a frammentazione regiunale è a discordanza di i mercati d'oltremare causati da e sanzioni di l'Europa è l'America à a Russia, l'aspettattivi di u mercatu di u strettu di l'alluminiu d'oltremare sò più coerenti. "In a crisa energetica d'oltremare è a vulnerabilità di a catena di fornitura mette in risaltu u sfondate, a catena di l'industria di l'aluminiu, in particulare u ligame di produzzione è cummerciale, hà scontru sfide severi senza precedente, per via di l'Europa è l'America ulteriori sanzioni à u metallu russu pò aumentà a frammentazione regiunale è a mancata fornitura è dumanda, oltremare. libera circulazione di i prezzi di materie prime di metallu o serà assai più altu, è presenta l'aluminiu rapprisintatu da l'offerta di metalli nonferrous è a dumanda 'esternu strettu dintra loose' 'fora forte internu debule' mudellu "Mr.Gu disse.

Fan Rui, analista capu di Guoyuan Futures, crede ancu chì l'impattu di e sanzioni di i Stati Uniti nantu à Rusal ùn deve esse micca sottovalutatu, ma in quantu à l'impattu specificu, pò esse qualchì diffarenza trà i paesi domestici è stranieri.Analisi specifichi di Fan Rui hà dettu chì, in quantu à u mercatu internaziunale, da u rapportu attuale, l'opzioni di sanzioni di i Stati Uniti ponu include trè opzioni, è l'impattu più direttu hè chì i principali impurtatori d'aluminiu seranu prudenti, o ancu circà alternative da altri paesi. .À u listessu tempu, u London Metal Exchange hè sempre discutendu se i metalli russi duveranu esse pruibiti d'entra in u scambiu, limitendu l'offerta di l'aluminiu dispunibile per l'imprese in u mercatu internaziunale se e sanzioni di i Stati Uniti sò annunziate.Inoltre, l'inventariu di l'aluminiu lun attuale hè à un livellu storicu bassu, è a pulitica domestica dual-carbon hè stata implementata, è i smelters europei sò affruntendu fattori instabili di fornitura d'energia è crescita di i prezzi di l'electricità, "Temu chì hè difficiule di cumplementà in modu efficace u gap in u cortu termini ".

Wang Xianwei, un investigatore anzianu in Citic Construction Investment Futures, hà dettu ancu chì a capacità di produzzione d'aluminiu elettroliticu di Russia cuntene circa 12 per centu di u so supply overseas, è l'aluminiu elettroliticu vendutu à i Stati Uniti hà dettu u 10 per centu di e so vendite in 2021. i Stati Uniti impone sanzioni, avarà un grande impattu nantu à u cummerciu di l'aluminiu in Europa è in i Stati Uniti, ma l'impattu nantu à i prezzi pò esse relativamente limitatu.Ellu spiegò chì da una banda, u cummerciu di lingotti d'aluminiu russu hè statu un pocu soppresso dopu à u cunflittu trà Russia è Ucraina, è chì a dumanda d'oltremare cuntinueghja à calà, cusì l'impattu nantu à i prezzi di l'aluminiu hè relativamente limitatu.
Tuttavia, u mercatu hè sempre avè qualchì preoccupazione annantu à questu, u rendimentu specificu in u recente gran numaru di consegna spot di lingotti d'aluminiu d'oltremare, l'inventariu LME pareva accumulatu significativu.Certi titulari Rusal sò cuncernati circa u locu a manu sussegwentementi affruntà a minaccia di pruibisce u cummerciu, cusì ch'elli sceglie à purtà un gran numaru di discu LME, à dispusizione di u locu manu. "Mr.Wang Xianwei aghjunse.I dati di scambiu anu ancu dimustratu chì l'ories d'aluminiu anu aumentatu un altru 15,625 tunnellate u 13 d'ottobre, dopu à surghjendu più di 10,000 tunnellate u ghjornu precedente, cù i magazzini Klang u più grande aumentu.

Profili d'aluminiu anodizatu in porcellana evidenzia a tenacità
Allora a prohibizione di l'aluminiu affetterà u mercatu domesticu?L'analisi cumpleta, basatu annantu à l'"indipendenza relativa" di l'offerta è a dumanda di u mercatu domesticu di l'aluminiu, l'impattu di a prohibizione di l'aluminiu russa nantu à i prezzi di l'aluminiu domesticu pò esse micca evidenti.
Prima di tuttu, da u mercatu nanzu preoccupatu di un gran numaru di prublemi domestici, Shanghai nonferrous Metals reta (SMM) analisi nutari ca in 2022, l 'aluminium electrolytic domestica gradualmenti ripresa pruduzzione, a finestra impurtazioni hè in un statu chjusu.Ancu s'è a Russia hè sempre statu un impurtatore impurtante di lingotti d'aluminiu domesticu, ma cù u supplementu di capacità operativa domestica, u tassu d'autosufficienza domestica hè altu, u prezzu di l'aluminiu hè debbule è forte, lingotti d'aluminiu impurtati per mantene e perdite, una grande quantità di aluminiu russu. in China ùn hè micca prubabile, u quartu quartu o ancora mantene una piccula quantità di impurtazioni
Siconda, da a perspettiva di a struttura di u mercatu domesticu di l'aluminiu, Fan Rui hà dettu à Xinhua Finance chì a China stessu hè u più grande fornitore d'aluminiu di u mondu, è l'inventariu di u scambiu domesticu hè relativamente stabile, ci hè una capacità di buffer sufficiente per trattà i risichi di u mercatu.

"L'offerta è a dumanda domestica di non ferrosi anu una durezza è una elasticità più forte, in particulare i metalli non ferrosi, u prublema di l'impositu di l'aluminiu, u cuntattu internu è esternu ùn hè micca forte, cusì l'aumentu di l'aluminiu LME in i futuri di l'aluminiu di Shanghai hè troppu grande, ma cunsiderendu l'epidemie lucale domestica è a minaccia di fornitura d'energia, alcuni L'imprese di produzzione non ferrose affrontanu difficultà di produzzione, di costu è di consegna di ordini, è l'inventariu domesticu d'aluminiu hè à livelli storicamente bassu, l'investitori duveranu in uttrovi è nuvembre vicinu à a consegna i cuntratti non ferrosi ponu cambià u pianu di contingenza, suggerisce a gestione di capitale è u cuntrollu di risicu, pronti per u muvimentu in u mese in avanzà, riduce attivamente è a minaccia di l'amplificazione di a volatilità potenziale di u mercatu. "Mr.Gu suggeriu.

mercati 1


Tempu di pubblicazione: 14-10-2022