L'aluminiu FOEN hè onoratu d'esse selezziunatu à u Partner Strategic Aluminium Cooperation Partner of Poly Developments & Holdings Group

L'aluminiu FOEN hè onoratu d'esse selezziunatu à u Partner Strategic Aluminium Cooperation Partner of Poly Developments & Holdings Group

In uttrovi 2022, Fenan Aluminium Co., Ltd. (FOEN) hè stata onorata d'esse scelta cum'è biblioteca di marca di prufilu Poly aluminium.I dui lati stabiliranu un partenariatu cooperativu per prumove a fiducia mutuale, a cooperazione è u sviluppu à longu andà.Sta cuuperazione mostra chì i prudutti è i servizii d'aluminiu Fenan anu tornatu assai ricunnisciuti da i clienti.

Poly Developments & Holdings Group Co., Ltd. hè una grande cumpagnia listata cuntrullata da China Poly Group.Dapoi a so creazione in 1992, Poly Development Holding Group hà aderitu à u tema di u sviluppu è hà fattu un prugressu stabile.A cumpagnia hè impegnata à custruisce una "piattaforma di sviluppu ecologicu immubiliare", basatu annantu à l'investimentu è u sviluppu immubiliare, u funziunamentu di l'attivu, l'operazione di capitale, per furnisce servizii cumpleti basati nantu à l'ecosistema di l'industria.In u 2022, Poly Development Holdings hè stata classificata 190th in u mondu da Forbes.Fenan (FOEN) L'industria di l'aluminiu cum'è l'imprese principali di produzzione di piante d'aluminiu, attribuisce una grande impurtanza à a cooperazione cù i partenarii strategichi di qualità.

Fenan Aluminium Co., Ltd. (FOEN) hè stata stabilita in u 1988, spicializata in a ricerca è u sviluppu, a pruduzzione è a fabricazione di prudutti di lega d'aluminiu, i prudutti sò l'aluminiu di a custruzzione, l'aluminiu industriale, l'aluminiu speciale, a finitura d'aluminiu ligera di l'automobile, etc., di più. di più di 30 anni fucalizza nantu à l'alluminiu è a lega d'aluminiu novu prucessu, nova ricerca tecnulugia.Per furnisce i clienti cù suluzioni di prudutti d'aluminiu da a ricerca è u sviluppu, u disignu à a pruduzzione, l'integrazione di u serviziu, cù assai veiculi di energia nova ben cunnisciuti, imprese immubiliarii per ottene relazioni strategiche di cooperazione.

Sperendu chì noi, l'aluminiu FOEN pò ancu esse una di e vostre cunnessione cummerciale.

Sè avete bisognu di prudutti d'aluminiu cum'èprofili d'aluminiu, porta d'aluminiu, pannellu solare per u tettuè cusì, per piacè cuntattateci.

utrj


Tempu di pubblicazione: 25-oct-2022