FENAN ALUMINIUM (FOEN) SON PRONTI À CUGLIU VOI À Eurasia Fiera Finestra-Vetru-Porta!

FENAN ALUMINIUM (FOEN) SON PRONTI À CUGLIU VOI À Eurasia Fiera Finestra-Vetru-Porta!

Fiera 1

FENAN ALUMINIUM CO.,LTD. (FOEN)

Data: 12 di nuvembre (sàbatu) - 16 (mercuri), 2022

Locu: Tüyap İstanbul Fiera è Centru di Cungressu

Indirizzu di a mappa di Google:

https://g.page/tuyapistanbul?share

Venite a visitaci in Istanbul:

Ci truverete in

Sala: TÜP GEÇİT, Stand: F10-1,

in Tüyap Fair and Congress Center (Büyükçekmece / Istanbul).

Fiera 2 Fiera 3 Fiera 4

Aspittemu di vede vi.

Cum'è l'avvenimentu più grande è prestigiosu di l'industria di a finestra di a regione, Eurasia Window si terrà in Tüyap Fair, Convention and Congress Center / Istanbul.A Fiera chì hà un vastu scopu cum'è;Macchinari di Produzione di Finestre, Tecnulugie di Produzione di Finestre, Profili di Finestre, PVC, Sistemi di Facciata, Meccanismi di Finestre, Prodotti Ausiliari di Finestre, Materiali d'Isulazione è Materie Prime portanu i principali produttori è decisori di l'industria.

Sè avete bisognu di prudutti d'aluminiu cum'è profili d'aluminiu, prufilu d'aluminiu per porte è finestri, rack solare in terra è cusì, per piacè cuntattateci.

https://www.eurasiawindowfair.com/exhibitor-list

Fenan Aluminium Co.,Ltd

Fiera 5

FOEN Aluminium hè unu di i più grandi imprese Aluminium cù basi di pruduzzione 2 - Fuging Aluminium factory & Henan Aluminium factory;A pruduzzione annuale di u prufilu d'Aluminiu ammonta à 400 mila tunnellate, cù più di 70 estrusori completamente automatici d'altu rendiment, 15 linee verticali di rivestimentu in polvere, più di 30 linee di produzzione di usura d'insulazione, più di 50 linee di produzzione automatiche di stampi è a più grande linea di elettroforesi verticale. in u mondu sanu, chì ponu pruduce profili d'aluminiu cù diversi trattamenti di superficia, cum'è l'ossidazione, l'elettroforesi, u vernice in polvere, a pittura di fluorocarbonu, u granu di legnu multifarious.etc.

Fiera 6

ALUMINIUM PER STRUTTURE INDUSTRIALI

FOEN ALUMINIUM PER STRUTTURE INDUSTRIALI

DESSCRIZIONE DI PRODUTTIU:

I slot T di estrusione d'aluminiu FOEN adoptanu lega d'aluminiu 6063-T5, 6061-T6 resistente à a corrosione cù trattamentu di superficia differente (finitura di mulinu, anodizatu, rivestimentu in polvere, etc.) Sò a soluzione di frammentazione versatile è modulare cù una caratteristica forte è ligera, adatta à parechji. Applicazioni: Guardie di Macchine / Armatura di Macchine / Carrelli / Stazioni di Lavoru / Parti di Robot / Trasportatori / Piattaforma di Manutenzione / Rack (Shelf) Workbench.etc.Gamma di taglia: 15/20/30/40/45/50/60/80/90/100/160 serie ecc. Principale lega d'aluminiu: Serie 6000 (cum'è 6101,6003,6005,6060,6061,6063,) o persunalizatu Disegnu, persunalizà, fabricà è furnisce sistemi di estrusione d'aluminiu di qualità è T-Slot.

Fiera 7

ALUMINIUM PER AUTOMOTIVE LIGHTWEIGHT

FOEN ALUMINIUM PER AUTOMOTIVE LIGERE

DESSCRIZIONE DI PRODUTTIU:

Oghje, a lega d'aluminiu ghjoca un rolu impurtante in u pesu ligeru di l'automobile.Cù parechji anni di sperienza in a ricerca è u sviluppu è a produzzione di profili d'aluminiu di l'automobile, i prudutti d'aluminiu d'aluminiu di l'automobile d'altu rendiment FOEN sò stati applicati cù successu à a serie di dinastia di l'automobile di nova energia BYD è à i mudelli di serie oceanica è à altre imprese automobilistiche naziunali è straniere.Principali prudutti d'aluminiu: Fascio anti-collisione frontale / Fascio anti-collisione posteriore / Vassoio di batteria / Portabagagli / Pedale d'aluminiu / Scatola di batteria / Piastra finale di modulu di batteria, etc.

Fiera 8

ALUMINIUM PER CURTAIN WALL

FOEN ALUMINIUM PER CURTAIN WALL

DESSCRIZIONE DI PRODUTTIU:

Cù soluzioni di muru cortina FOEN Aluminium, create una facciata chì hè diversa da u restu.Sceglite un involucro di l'edifiziu euxterior chì hè prontu à sustene tutte e cundizioni climatichi è pare stupente mentre fate.

Fiera 9

ALUMINIUM PER A COSTRUZIONE

FOEN ALUMINIUM PER A COSTRUZIONE

DESSCRIZIONE DI PRODUTTIU:

Offriamu una gamma completa di profili d'aluminiu per a custruzzione cù diversi tipi di selezzione Utilizendu u nostru prucessu di custruzzione innovativu, avemu opüimizatu ogni aspetto di a custruzione. bisogni architetturali.● Finestra è porta scorrevule ● Finestra è porta a battente Sistema di muru di cortina Sistema di corrimano Sistema di persiane Sistema di rottura termica

Fiera 10

ALUMINIUM PER SISTEMA DI MONTAGGIO SOLARE

FOEN ALUMINIUM PER SISTEMA DI MONTAGGIO SOLARE

DESSCRIZIONE DI PRODUTTIU:

ROOF SOLUTION hè specialmente cuncepitu per a stallazione di una centrale solare PV nantu à u tettu trapezoidale.Hà aduttatu a vite auto-tapping per appiccicà in purlin o foglia di metallu, chì hà aumentatu a forza à tuttu u sistema.Diversi materiali purlin usanu diverse viti auto-tapping, chì ponu offre una soluzione di muntatura più conveniente, ecunomica è sicura per a centrale solare PV trapezoidale.

Aspittemu di vede vi.

A nostra pagina cummerciale in linkedin:

https://www.linkedin.com/company/fenan-aluminum-co-ltd/

A nostra pagina di cummerciale in Youtube

https://www.youtube.com/user/raocharles/videos

A nostra pagina di cummerciale in Facebook:

https://www.facebook.com/FENANaluminumprofilesexpertmaker

#fenanaluminium #FOENaluminum #Tüyap #windows #eurasiadoorfair #eurasiawindowfair #eurasiaglassfair #tüyap #aluminumextrusion #aluminium #aluminiumdoors #aluminiumwindows #curtainwall #fence #solarmountingsystem #tslot #fenêtre #portefaçade #bulüfair


Tempu di Postu: 15-Nov-2022