[Cultura corporativa] L'impiegati di Fen'an in a festa d'anniversariu di Novembre hè finita cù successu !!

FENAN ALUMINIUM CO.,LTD.

FENAN ALUMINIUM CO.,LTD.since a so fundazione hè stata aderenza à u cuncettu di lassari impiegati di menti, lassari ogni Fen Ann populu pace di u travagliu, a vita cuntenti, in ordine per arricchisce a vita culturale amatoriale, lassari impiegati rializà l 'amore di u impresa, soprattuttu per l'anniversariu di nuvembre festa di anniversariu cullettiva, per sprimà a benedizzione di a cumpagnia.

5

Sparte a torta

6

ghjocu interattivu

7

Attraversu sta festa d'anniversariu, ùn solu rinfurzà l'amicizia trà l'impiegati è i culleghi, ma ancu rinfurzà a custruzzione di a cultura corporativa, in modu chì l'impiegati sentenu profondamente u sensu di appartenenza cum'è una famiglia sicura.Quì ancu desiderate à e stelle d'anniversariu tutta a pace di l'annu è una famiglia felice.

8

FOEN Aluminium hè unu di i più grandi imprese Aluminium cù basi di pruduzzione 2 - Fuging Aluminium factory & Henan Aluminium factory;A pruduzzione annuale di u prufilu d'Aluminiu ammonta à 400 mila tunnellate, cù più di 70 estrusori completamente automatici d'altu rendiment, 15 linee verticali di rivestimentu in polvere, più di 30 linee di produzzione d'insulazione di usura-iniezione, più di 50 linee di produzzione automatiche di stampi è a più grande linea di elettroforesi verticale. in u mondu, chì pò pruduce profili d'aluminiu cù diversi trattamenti di superficia, cum'è l'ossidazione, l'elettroforesi, u vernice in polvere, a pittura di fluorocarbonu, u granu di legnu multifarious.etc.

Sè avete bisognu di prudutti cum'è prufilu d'aluminiu per porte è finestri, prufilu d'aluminiu, rack di montaggio di pannelli solari è cusì, per piacè cuntattateci.


Tempu di Postu: Dec-08-2022