Migliurà Continuamente a Competitività Globale di l'Industria di i Metalli Nonferrosi di a Cina - A Reunione Annuale di i Metalli Nonferrosi di a Cina hè stata tenuta a Cooperazione Internaziunale di Capacità di Produzione di l'Alianza d'Intraprisa

U 27 di maghju, a riunione annuale di a China Nonferrous Metals International Production Capacity Cooperation Alliance hè stata in Shanghang, Fujian Province. A cunferenza hè ospitata da China Nonferrous Metals Industry Association è China Nonferrous Metals International Alliance for Production Capacity Cooperation (in seguitu chjamatu " Alliance") è ospitatu da Zijin Mining Group Co., Ltd.

Zhang Liping, Cunsigliu di u Dipartimentu di l'Affari Africani di u Ministeru di l'Affari Esteri, è Liu Ya, Direttore Diputatu di Investimenti Esteri di u Dipartimentu di Investimenti Stranieri di a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma anu assistitu à a riunione è hà fattu un discorsu. Zijin mining group co ., LTD., presidente di Chen jinghe, secretariu di u partitu di u gruppu minerariu occidentale co., LTD., presidente di u cunsigliu di amministrazione Isaiah Cheung, a presidenza di trè lighe, u gruppu di culore d'argentu co., LTD., vice secretariu di u partitu, direttore generale Mr. Wang, zijin mining group co., LTD., presidente è direttore esecutivu zou to chang, Xu Jiqing minmetals non-ferrous metal co., LTD., direttore generale,More di 120 invitati assistitu à a riunione, cumpresi Chen Defang , Sicritariu di u Partitu è ​​Presidente di Wanbao Mining Co., Ltd., Zheng Jinhua, Diputatu General Manager di Shenzhen Zhongjin Lingnan Nonferrous Metals Co., Ltd.

Hong Fu Lin hà prupostu i seguenti pruposti à l'Alianza è e so cumpagnie membri:

Prima, duvemu aderisce à a strategia di sviluppu di a mundialisazione, assicurendu attivamente a dumanda di i prudutti minerali chjave in l'aghjustamentu di a nova struttura energetica glubale, mantene attivamente l'ecologia industriale, è furnisce l'impetu per a trasfurmazioni di struttura di energia pulita. accelerà a furmazione di l'effettu Matthew, l'impresa di l'industria hè di più è più cuncintrata, u capu di tendenza oligopoliu più evidenti, oligopoliu funzione impurtante hè u putere di i prezzi maestru, duvemu assorbe assai i prezzi di u minerale di ferru, u modu impurtante hè di l'imprese minieri di China. deve avè a storia orsa, strive à divintà una forza strutturale impurtante, miningActively rumpi l'oligopoliu, per salvaguardà l'ecunumia naziunale è u funziunamentu ecunomicu, ghjucà un rolu più attivu.

sera


Tempu di post: 31-May-2021