USU COMMU DI ALUMINIUM

L'aluminiu hè u terzu metallu più abbundante in a crosta di a Terra, è u terzu elementu più abbundante in generale. Profili d'aluminiu sò estrusi da lega d'aluminiu è anu diverse forme di sezione trasversale è dimensioni di un pruduttu pò rimpiazzà u materiale d'acciaio di legnu in acciaio inox è altri prudutti di u quadru .Nisun altru metallu pò paragunà à Aluminium quandu si veni a so varietà di usi.Certi usi di l'aluminiu pò micca esse immediatamente evidenti;per esempiu, sapete chì l'aluminiu hè utilizatu in a fabricazione ?

L'aluminiu hè incredibbilmente populari perchè hè:

Ligeru

Forte

Resistente à a corrosione

Durable

Duttile

Malleable

Conductive

Inodore

L'aluminiu hè ancu in teoria 100% riciclabile senza perdita di e so proprietà naturali.Ci vole ancu 5% di l'energia per riciclà l'aluminiu di rottami allora ciò chì hè utilizatu per pruduce l'aluminiu novu.

L'usi più cumuni di l'aluminiu

L'usi più cumuni di l'aluminiu include:

Trasportu

Custruzzione

Elettricu

Beni di cunsumu

Trasportu

L'aluminiu hè utilizatu in u trasportu per via di a so imbattibile rapportu forza à pesu.U so pesu più ligeru significa chì menu forza hè necessaria per spustà u veiculu, chì porta à una più grande efficienza di carburante.Ancu l'aluminiu ùn hè micca u metale più forte, l'alliage cù altri metalli aiuta à aumentà a so forza.A so resistenza à a corrosione hè un bonu aghjuntu, eliminendu a necessità di rivestimenti anti-corrosione pisanti è caru.

Mentre l'industria di l'auto si basa sempre assai nantu à l'azzaru, a mossa per aumentà l'efficienza di carburante è riduce l'emissioni di CO2 hà purtatu à un usu più largu di l'aluminiu.I sperti predicenu chì u cuntenutu mediu d'aluminiu in una vittura aumenterà da 60% da 2025.

① Cumpunenti di l'aeronautica

L'aluminiu hà trè proprietà eccellenti in particulare chì facenu cusì utile in l'industria di l'aviazione. Alta forza à u rapportu di pesu, ductilità eccellente, è alta resistenza à a corrosione.In fatti, hè per via di l'aluminiu chì l'esseri umani sò stati capaci di vola in u primu locu, dapoi chì i fratelli Wright anu utilizatu l'aluminiu per fà u carter di u mutore per u so primu biplanu in legnu.

② Cumpunenti di a nave spaziale

L'avanzamentu di a nave spaziale è a tecnulugia di i fucili hè direttamente ligata à l'avanzamentu di l'aliaghji d'aluminiu.Da i primi mutori prototipi à l'usu di a NASA di una lega d'aluminiu-lithium, stu materiale hè stata parti di u prugramma spaziale da u so principiu.

③ Navi

Materiali ligeri è forti auguranu bè per i navi, in particulare quelli chì riempienu u cascu di carica.E pruprietà ligere di l'aluminiu permettenu più superficia è menu massa - senza compromette a forza chì hè necessariu per resiste à i cracke è a breccia in u cascu.

④ Treni

I treni ponu funziunà assai bè cù u ferru è l'azzaru, cum'è per seculi.Ma perchè ùn migliurà un disignu se pudete fà cusì?Aduprà cumpunenti d'aluminiu in u locu di l'azzaru pò avè vantaghji: l'aluminiu hè più faciule di furmà è migliurà l'efficienza.

⑤ Veiculi persunali

Ch'ella sia veiculi persunali, cum'è una berlina Ford media, o un mudellu di vittura di lussu, cum'è una Mercedes Benz, l'aluminiu hè sempre più u "materiale di scelta" per i pruduttori di l'automobile per via di a so forza è di i vantaghji ambientali.

I veiculi ponu esse più ligeri è più agile senza perde a forza o a durabilità.Questu hè ancu vantaghju chì e vitture ponu esse riciclate più facilmente, aghjunghjendu un livellu di sustenibilità à l'usu di l'aluminiu in i veiculi.

Custruzzione

L'edifizii fatti cù l'aluminiu sò praticamente senza mantenimentu per via di a resistenza di l'aluminiu à a corrosione.L'aluminiu hè ancu termicamente efficiente, chì mantene a casa calda in l'invernu è fresca in l'estiu.Aghjunghjite u fattu chì l'aluminiu hà un finitu piacevule è pò esse curvatu, tagliatu è saldatu à ogni forma desiderata, permette à l'architetti muderni di libertà illimitata per creà edifici chì ùn saria micca impussibile di fà da legnu, plastica o azzaru.

①Edifici alti

 1

Cù a so alta malleabilità, un altu rapportu di forza à u pesu, è a versatilità, l'aluminiu hè un materiale preziosu in u core di l'edificazioni è i grattacieli.Hè ancu un materiale ideale per via di a so durabilità, a flessibilità di u disignu è i cuntributi à u risparmiu energeticu, sia front-end sia back-end.

②Cornici di finestre è porte

2

3

I frames d'aluminiu sò generalmente una opzione abbastanza durabile è costu-effective per case è uffizii.Sò ancu ligeri è ponu esse resistenti à l'impattu, chì hè utile in i lochi chì sperienze venti forti è tempeste putenti.

③ Cornici solari

 4

Questu hè u nostru sistema di cornice PV, chì hè un sistema di cornice d'aluminiu per prutezzione di pannelli di cellula solare. Varie superfici finite micca solu assicurà l'intensità di u sistema di quadru, ma dinò di rinfurzà e funzioni è effettu visuale. numeru di specificazioni frame pò scuntrà differente integrazione da u cliente.

Normalmente, usemu 6063 o 6060, T5 o T6 per i frames.Chì tipu di trattamentu di a superficia pudemu fà?Anodizatu, rivestimentu in polvere, elettroforesi è Sandblasting.We cuncepemu buchi di drenaje è una custruzzione rigida per impediscenu a deformazione è a rottura di u quadru.

L'usu di l'aluminiu per i frames di a finestra hè di solitu di mantenimentu più bassu è menu caru di u legnu, è hè ancu più resistente à i graffi, cracking è marring.In ogni casu, unu di i svantaghji maiò di l'usu di cornici d'aluminiu hè chì ùn sò micca cusì efficienti energetichi cum'è u legnu, nè ùn offrenu micca u listessu livellu d'insulazione.

Elettricu

Ancu s'ellu hà solu u 63% di a conduttività elettrica di u ramu, a bassa densità di l'aluminiu face a megliu opzione per e linee elettriche di longa distanza.Se u ramu hè stata utilizata, e strutture di supportu seranu più pesanti, più numerosi è più caru.L'aluminiu hè ancu più duttile cà u ramu, chì permette di esse furmatu in fili assai più facilmente.Infine, a so resistenza à a corrosione aiuta à prutege i fili da l'elementi.

L'aluminiu hà appena più di a mità di a conduttività di u ramu, ma cù solu u 30 per centu di u pesu, un filu nudu d'aluminiu cù una resistenza elettrica simile pisarà solu a mità.L'aluminiu hè ancu menu caru di u ramu, chì u face più attraente da una perspettiva ecunomica è finanziaria.

In più di e linee elettriche è i cavi, l'aluminiu hè utilizatu in muturi, apparecchi è sistemi di putenza.L'antenne di televisione è i parabolichi, ancu certi lampadine LED sò fatti d'aluminiu.

Beni di cunsumu

L'aspettu di l'aluminiu hè u mutivu chì hè spessu usatu in i beni di cunsumu.

Smartphones, tablette, laptops, è TV à schermu pianu sò fatti cù una quantità crescente di aluminiu.U so aspettu face chì i gadgets tecnologichi muderni parenu eleganti è sofisticati mentre sò ligeri è durable.Hè a cumminazione perfetta di forma è funzione chì hè critica per i prudutti di u cunsumu.Di più in più, l'aluminiu rimpiazza i cumpunenti di plastica è d'acciaio, postu chì hè più forte è più duru di u plasticu è più liggeru di l'acciaio.Permette ancu di dissiparà u calore rapidamente, mantenendu i dispositi elettronichi da u surriscaldamentu.

Macbook d'Apple

Apple usa principarmenti parti d'aluminiu in i so iPhones è MacBooks.Altre marche di l'elettronica di punta cum'è u fabricatore di audio Bang & Olufsen favurizanu ancu assai l'aluminiu.

I diseggiani di l'internu piacenu à utilizà l'aluminiu perchè hè faciule da forma è pare bè.Articuli di mobili fatti di aluminiu include tavule, sedie, lampade, cornici è pannelli decorattivi.

Di sicuru, u fogliu in a vostra cucina hè d'aluminiu, è ancu di vasi è pani fritti chì sò spessu fatti di aluminiu.Questi prudutti d'aluminiu cunducenu bè u calore, ùn sò micca tossichi, resistenti à a ruggine è sò faciuli di pulisce.

I latti d'aluminiu sò usati per imballà l'alimenti è e bevande.Coca-Cola è Pepsi anu utilizatu latte d'aluminiu dapoi u 1967.

Supermercati di metalli

Metal Supermarkets hè u più grande fornitore di metalli di piccula quantità di u mondu cù più di 85 magazzini brick-and-mortar in i Stati Uniti, Canada è Regnu Unitu.Semu esperti di metalli è furnimu un serviziu è prudutti di qualità à i clienti dapoi u 1985.

In Metal Supermarkets, furnimu una larga gamma di metalli per una varietà di applicazioni.U nostru stock include: acciaio inossidabile, acciau in lega, azzaru galvanizatu, azzaru per utensili, aluminiu, ottone, bronzu è ramu.

I nostri acciai laminati à caldu è à friddu sò dispunibuli in una larga gamma di forme cumpresi: barre, tubi, fogli è piastre.Pudemu taglià u metallu à e vostre specifiche precise.


Tempu di Postu: Apr-30-2021