Cause di difetti di culore di profili d'aluminiu

I difetti di u culore di l'aluminiu sò generalmente i seguenti cundizioni: culore chjaru, differenza di culore, tintura, spot biancu, biancu, tintura, scappata di culore, etc.How per risolve stu prublema per assicurà chì a diferenza di culore di ogni batch di prudutti ferma coherente è in a gamma di deviazioni cunfirmata da tramindui partiti à scuntrà i bisogni di i cunsumatori.Questu ci vole à l'imprese di produzzione per studià è guardà contru à u trattamentu di a superficia di colorazione elettrochimica di profili.

Causa è trattamentu di u culore di luce è a diferenza di culore

7460866 7460867

1. U gruixu di film d'ossidu hè irregolare. U mutivu pussibule hè chì a temperatura è a cuncentrazione di u liquidu di u tank d'ossidazione anodica sò irregolari.À questu tempu, u liquidu di u cisterna deve esse agitatu cù l'aria compressa per risolve tali prublemi.

2. A temperatura o a cuncentrazione di a suluzione di tintura hè irregulare. U prucessu di mischju hè statu introduttu è i tempi di mischju sò aumentati.

3, a vitezza di tintura hè troppu fast.The fondu di u travagliu prima in a suluzione di tintura è infine lascià a suluzione di tintura, cusì u fondu hè u più faciule di tinghje in fondu. A suluzione hè di aghjustà i tinti diluti, l'estensione adattata di u tempu di tintura.

4, poveru conductivity.May elettricu pò esse causatu da hangers solti, fate attenzione à l'impiccatu pò evità tali prublemi.

5, a tintura hè troppu fina, pò esse aghjuntu per migliurà a cuncentrazione.

6. A temperatura di a suluzione di tintura hè troppu bassu. A suluzione di tintura pò esse riscaldata sottu à 60 ℃.

7, u tintura dissolves improperly, o ci hè tintura insoluble floating, facile à pruduce differente di culore. A suluzione hè di migliurà a dissoluzione di tintura.

Cause è trattamentu di fallimentu di tintura

1. Spessore insufficiente di film d'ossidazione anodica. A suluzione hè di verificà se u prucessu d'ossidazione anodica hè standardizata, per vede s'ellu a temperatura, a tensione, a conductività è altri fattori sò stabile, se anormali, aghjustate a specificazione currispondente, se ùn ci hè micca. anormalità, pò esse apprupriatu u tempu d'ossidazione allargata, per assicurà chì u spessore di a film hè à u standard.

2. U valore pH di a suluzione di tintura hè troppu altu, à questu tempu, l'acidu acìticu glaciale pò esse usatu per aghjustà u valore pH à u valore standard.

3. Dopu à l'ossidazione, u travagliu hè postu in u tank per troppu longu.Advocate tintura puntuale, se sta situazione hè accaduta, u travagliu pò esse piazzatu in u tank d'ossidazione anodica o in u tank di neutralizazione di l'acidu nitricu trattamentu d'attivazione adattatu è poi tintu, l'effettu. serà assai bè.

4. Selezzione impropria di tinture. U tintu ghjustu deve esse sceltu.

5, a tintura hè stata decomposta o muffa, à questu tempu bisognu di rimpiazzà a tintura.

6, a temperatura di oxidazione hè troppu bassu, risultatu in a densità di film di a pelle.

7, poveru conductivity.Possibility elettricu di poviru cunduzzione batch cum'è mostra da u poviru cuntattu di canna di rame anodu o piastra di piombu catodu.Pay attenzione à pulizziari la verga di rame anodu è piastra di piombu catodu per assicurà una bona conduttività.

Cause è trattamentu di spots bianchi è esposizione

1, l'acqua ùn hè micca pulita, l'acqua deve esse rinfurzata.

2. L'acqua utilizata per lavà hè troppu brutta è faciule per contaminate a film.À questu tempu, l'acqua deve esse rimpiazzata per assicurà a qualità di lavà.

3. Film d'ossidu hè contaminatu da u fumu è u polu in l'aria, l'acidu è a nebbia alkalina. Lavatu rinforzatu, tintura puntuale, trasferimentu puntuale pò riduce assai stu sintumu.

4, u film d'oxidu hè contaminatu da l'oliu è u sudore stains.Must rinfurzà a prutezzione, ùn toccu l'apparenza di u travagliu cù a manu.

5. Ci sò impurità insolubili in a suluzione di tintura, chì sò contaminati da l'oliu è distrughjenu a tintura normale.À questu tempu, a suluzione di tintura deve esse filtrata o rimpiazzata, è u liquidu di u tank deve esse puliti regularmente.

6, u gap di u travagliu, u flussu di l'acidu residuale di u foru prufondu, per rinfurzà u lavatu di stu tipu di pezzi.

7, A suluzione di tintura hè contaminata è pruvuca a corrosione di pitting di u travagliu tintu.À questu tempu, a tintura deve esse rimpiazzata.

Cause è trattamentu di l'inhomogeneità di tintura

hkdad

1. U valore di pH di a suluzione di tintura hè bassu, è l'acqua di ammonia dilute pò esse aghjustata à u valore standard.

2, a pulizia ùn hè micca pulita.L'acqua deve esse lavata intensivamente.

3, u tintu ùn hè micca dissolutu cumplettamente, rinfurzà a dissoluzione per cumplettà a dissoluzione.

4, a temperatura di tintura hè troppu alta, riduce a temperatura.

5, u poru di film d'ossidazione hè chjucu, u mutivu hè chì a temperatura d'ossidazione hè troppu bassu, impedisce a film di a pelle hè dissoluta da l'acidu sulfuricu, pò esse adattatu in modu adattatu à a temperatura d'ossidazione alta per evità stu prublema.

6, tintura è culurite troppu veloce, è u tempu di tintura hè troppu cortu, u tintu dilutu pò esse aghjustatu, riduce a temperatura di tintura, adattatu per allargà u tempu di tintura.

7, a temperatura di u pirtusu di sigillatura hè troppu bassu, suluzione di riscaldamentu.

8. Se u valore di pH di a suluzione di u pirtusu hè troppu bassu, aghjustate à u valore standard cù l'acqua d'ammonia diluita.

9. A superficia tintu hè facile à sguassà.The mutivu principale hè film rough, in generale a temperatura d'ossidazione hè troppu high.Attention deve esse pagatu per cuntrullà a temperatura d'ossidazione in a gamma standard.

Nant'à i difetti di u culore di l'ossidazione di i capelli, pigliate e misure currispundenti, a qualità di i prudutti di colorazione d'aluminiu deve esse capace di cuntrollu stabile, per risponde à i bisogni di satisfaczione di i clienti.


Tempu di Postu: Apr-02-2021