Profilu d'aluminiu usatu in l'industria di decorazione

Profilu d'aluminiu usatu in l'industria di decorazione

Oghje a sucetà hè in una era high-tech, a nostra vita deve esse u sviluppu di cambiamenti high-tech in ogni mumentu.Profil d'aluminiumhè largamente utilizatu in a sucietà contemporanea. Ci sò parechje ragioni internu. In termini di selezzione di materiale, avemu ancu decide perchè sceglie u materiale d'aluminiu invece di materiale d'acciaio. hè largamente utilizatu in a decorazione interna è esterna.

Tettu di striscia decorativa d'aluminiuhè un tipu di tettu cortina appesa decorativu, cù linee brillanti è eleganti, trasparenza generale, armunia è ricca color.Choose gradu pole apprupriati, cù Angle visuale appropritatu, pò pruduce effettu cortina, fà i cambiamenti di disignu, effettu bellu.

asdasf

A striscia decorativa d'aluminiu hè ben disposta, bella, simplice, durable, bon effettu di ventilazione, assemblea flessibile è disassemblamentu, chì pò esse aghjustate secondu i bisogni di l'utilizatori, chì hè favurèvule à l'effettu di l'illuminazione di u spaziu è a stallazione di sprinkler di u focu, aria. condizionamentu è altre facilità

A striscia di decoru di prufilu d'aluminiu hè principarmenti divisu in striscia di decorazione di prufilu d'aluminiu di piastra, striscia di decoru di prufilu d'aluminiu di prufilu, striscia di decorazione di prufilu d'aluminiu in forma speciale. striscia dicurativu pole gradu, gruixu, larghezza fondu ùn hè micca limitatu ..Hè o ella ùn hè finta à esse stallati, ma a striscia aluminium ùn hè vindutu per 6 metri.A machina ùn determinà micca a so lunghezza, u grossu, o a larghezza di u fondu.System.Secondly, a striscia decorativa d'aluminiu prufilu hè una moldura di estrusione di ventilazione d'aluminiu, a durezza di u produttu, a dritta hè assai più di l'altri prudutti, l'effettu generale hè megliu cà l'aluminiu piastra. striscia di decoru, a maiò parte di mudelli bisognu di persunalizà arnesi di grinding per a ripruduzzione.U primu, a barra di decoru di prufilu d'aluminiu in forma speciale si riferisce à a forma irregulare, i linii anu fluttuazioni, bisognu di saldatura è altre barra di decorazione di prufilu d'aluminiu speciale, i prudutti in generale necessitanu più tempu di travagliu. , è u cunsumu materiale hè più grande, in generale cù materiale più grossu.

Trattamentu di a superficia di a striscia decorativa di prufilu d'aluminiu:

U trattamentu di a superficia di a striscia di decorazione di profili d'aluminiu hè spraying in polvere, fluorocarbonu, poliester, granu di legnu, granu di marmura, disegnu matte, rivestimentu di rulli, placcatura di rame, etc.

asfd

sada

Decorativu d'aluminiuper l'esterno,Hè Adatta per tutti i tipi di grandi edifici publichi in u passaghju, l'aeroportu, a sala di mostra, shopping, stazione, corridore di tunnel, etc.

Fighjemu quì sottu esempi.

sdaf

dsaf


Tempu di Postu: Nov-08-2021