Prucessu di estrusione d'aluminiu

L'estrusione hè un prucessu per quale i billetti d'aluminiu sò furzati à traversu una matrice, chì dà una sezione trasversale desiderata,U prucessu d'estrusioni d'aluminiu modella l'aluminiu scaldendulu è furzendu cù un ram idraulicu à traversu una apertura formata in un fustu.U materiale estruitu emerge cum'è un pezzu longu cù u stessu prufilu cum'è l'apertura di a fustella.Una volta extruded, u prufilu d'aluminiu caldu deve esse spentu, rinfriscatu, allisatu è tagliatu.

xdrf (1)

U prucessu d'estrusione pò esse paragunatu à sprime a pasta di denti da un tubu.U flussu cuntinuu di pasta di denti piglia a forma di a punta tonda, cum'è una extrusion d'aluminiu piglia a forma di a fustella.Cambiendu a punta o die, ponu esse furmati diversi profili di estrusione.Sè avete da appiattà l'apertura di u tubu di pasta di denti, una cinta piatta di pasta di denti emergeria.Cù l'aiutu di una pressa idraulica putente chì pò esercite da 100 tunnellate à 15.000 tunnellate di pressione, l'aluminiu pò esse extruded in quasi ogni forma imaginable. E caratteristiche naturali di l'aluminiu permettenu di estrusione in forme intricate è cumplesse, chì furnisce l'ingegneri è diseggiani cù pussibulità di cuncepimentu illimitate.

xdrf (2)

Ci hè dui metudi di estrusione - direttu è indirettu - è u prucessu generalmente seguita questi passi:

Un fustu hè cast da a sezione trasversale di a forma chì vulete creà.
I billetti d'aluminiu sò riscaldati in un furnace à circa 750 à 925ºF, u puntu induve l'aluminiu diventa un solidu suave.

Una volta à a temperatura desiderata, smut o lubricant hè appiicata à a billetta è a ram per guardà e parti da attaccà, è a billetta hè trasferita à un cuntainer di pressa d'extrusion d'acciaio.

U ram applicà pressione à a billetta, spinghjendu à traversu u cuntinuu è à traversu a matrice.U metallu morbidu ma solidu hè spressu à traversu l'apertura in a matrice è esce da a stampa.

Un altru billet hè carricu è saldatu à u precedente, è u prucessu cuntinueghja.Forme cumplesse ponu emerge da a pressa di estrusione lentamente cum'è un pede per minutu.Forme più simplici ponu emerge rapidamente quant'è 200 piedi per minutu.

Quandu u prufilu furmatu righjunghji a lunghizza desiderata, hè cisatu è trasferitu à una tavola di rinfrescante, induve si rinfriscà rapidamente cù l'aria, sprays d'acqua, bagnu d'acqua o nebbia.

Dopu chì l'estrusione di l'aluminiu s'hè rinfriscata, hè spustata in una stretcher induve hè allisata è indurita da u travagliu per migliurà a so durezza è a forza è liberà i stress interni.

In questu stadiu, l'extrusioni sò tagliati cù una sega à e lunghezze desiderate.
Una volta tagliate, i pezzi estrusi ponu esse rinfriscati à a temperatura di l'ambienti o trasladati in forni di invecchiamentu, induve u trattamentu termale accelera u prucessu di invechjamentu in un ambiente di temperatura cuntrullata.

Dopu un invechjamentu adattatu, i profili di estrusioni ponu esse finiti (pitturati o anodizzati), fabbricati (tagliati, machinati, piegati, saldati, assemblati), o preparati per a consegna cum'è à u cliente.

U prucessu d'estrusioni d'aluminiu aumenta in realtà e proprietà di u metale è risultati in un pruduttu finali chì hè più forte è più resistente ch'è prima.Crea ancu una fina capa d'oxidu d'aluminiu nantu à a superficia di u metallu, chì li dà un finitu naturali attraente è resistente à l'intemperie chì ùn deve micca bisognu di più trattamentu, salvu chì un finitu sfarente hè desideratu.

FOEN Aluminium Extrusion hè u primu pruduttore mundiale di profili d'aluminiu estrusi.Pudemu suddisfà i requisiti più impegnativi da profili standard à estrusioni d'aluminiu cumplessi multi-parte in leghe d'aluminiu standard è proprietarie cù precisione dimensionale è qualità di superficia superiore.

xdrf (3)

A nostra reta naziunale di facilità di pruduzzione è furnimentu ci permette di pruduce tutte e forme, dimensioni, leghe è tempere.FOEN offre soluzioni cumplete per i prudutti d'aluminiu estrusi richiesti da l'industria di l'automobile, di u trasportu di massa, di i ponti è di l'industria di l'energia solare / rinnuvevule, è ancu applicazioni verdi per u mercatu di l'edilizia è a custruzione.


Postu tempu: Apr-24-2022