À propositu di l'aluminiu

1112

I risorse di l'aluminiu

Parechje persone spessu pensanu chì u ferru hè u metale più abbundante in a crosta di a terra. In fattu, l'aluminiu hè u metallu più abbundante in a crosta di a terra, seguita da u ferru. quant'è ferru! A terra hè piena di cumposti d'aluminiu, cum'è a terra ordinaria, chì cuntene assai ossidu d'aluminiu, Al2O3.U minerale più impurtante hè bauxite.L'occurrence di bauxite in u mondu pò esse divisu à pocu pressu in trè categurie: Cenozoic dipositi di laterite nantu à e rocce siliciche, chì cuntenenu circa l'80% di e riserve totali mundiali; i dipositi carstici paleozoici chì si trovanu sopra i rocce carbonatiche cuntenenu circa 12% di e riserve totali globale; i dipositi di Chihewen paleozoici (o mesozoici), chì si trovanu sopra u terrane, cuntene circa 2% di e riserve totali di u mondu.

Pruprietà di l'aluminiu

L'aluminiu hè un membru arghjentu è maleable di u gruppu di boru di l'elementu chimicu.

L'aluminiu hè diventatu u metale non ferruu più utilizatu per via di a so resistenza à a corrosione per passivazione, bassa densità, bassa tensione è a so tendenza à furmà leghe cù diversi elementi chimichi cum'è ramu, zincu, manganese, siliciu è magnesiu, chì anu assai assai. proprietà meccanica migliuratu. Aluminium hè un metallu ghjovanu chì ùn esiste micca in a natura cum'è un statu elementale, ma in a forma di l'ossidu d'aluminiu cumpostu (Al2O3).Al2O3 hà un altu puntu di fusione è ùn hè micca faciule per esse ridutta, chì face l'aluminiu scupertu tardu. In u 1825, u scientist danese Ostete hà riduciutu u cloru d'aluminiu anidru cù amalgama di potassiu, uni pochi milligrammi di aluminiu metallicu.

1113

In u 1954, u scientist francese De Vere hà riesciutu à aduprà u metudu di riduzzione di sodiu per ottene l'aluminiu metallicu, ma l'aluminiu metallicu pruduciutu da u metudu chimicu hè più caru di l'oru, è solu usatu per a produzzione di caschi, vasellame, ghjoculi è altri oggetti di valore utilizati da Napulione. famiglia reale.Cù l'invenzione di u prucessu di smelting Hall-Heru è u prucessu di Bayer per a pruduzzione d'alumina, l'aluminiu hà cuminciatu à esse largamente utilizatu à a fine di u 19u seculu. À questu ghjornu, sti dui metudi sò sempre i principali (in verità quasi l'unicu) metudi di pruduzzione d'aluminiu è alumina.

Prucessu di pruduzzione d'aluminiu

L'aluminiu hè cuntenutu hè assai riccu in l'elementu naturali, l'industria principale per u minerale di bauxite, a bauxite da u prucessu di Bayer, cum'è i prucessi di raffinazione di l'alumina, l'alumina da fusione d'aluminiu elettroliticu cum'è (cunnisciutu ancu com'è aluminium), cusì l'industria di l'aluminiu in a catena di l'industria upstream. pò esse divisu in minieri bauxite, alumina raffinazione - trè ligami cum'è smelting aluminium, in generale,Quattru tunnillati di bauxite pò pruduce dui tunnillati di allumina, chì à u turnu pò pruduce una tonna di aluminium primariu.


Tempu di pubblicazione: 15-10-2021