Chì sò e tecniche di trattamentu di a superficia di l'alia d'aluminiu?

À a mità di u 19u seculu in Francia, a tecnulugia di fusione di l'aluminiu era cusì arretrata chì i prìncipi è i ministri puderanu aduprà solu i cutellerie d'argentu à i banchetti.Solu Napulione II hà utilizatu bowls d'aluminiu. Cù l'applicazione di a tecnulugia di l'aluminiu elettroliticu, l'aluminiu più è più in a vita publica; Cù u sviluppu di a tecnulugia di trattamentu di a superficia di l'alia d'aluminiu, l'aluminiu metallu cù un altu valore praticu hà valore esteticu. Aghju listatu 6. Trattamenti cumuni di a superficia d'aluminiu.Chì altru sapete ?

 

图片1

Metalli materiali usati di più in più nantu à l'esistenti ogni tipu di pruduttu, perchè u materiale di metallu più pò riflette a qualità di u produttu, mette in risaltu u valore di a marca, è in parechji materiali metalli, l'aluminiu per via di u so prucessu faciule, un bonu effettu visuale, u trattamentu di a superficia. U metudu hè riccu, u primu aduttatu da ogni fabricatore, u trattamentu di a superficia d'aluminiu hè principarmenti divisu in: Sabbiatura (per creà una finitura d'argentu perla matte), lucidatura (per creà una finitura di specchiu), trafilatura (per creà una finitura satinata) , electroplating (per copre altri metalli), è spraying (per copre altri rivestimenti non metallichi).

Fighjemu un ochju à a tecnulugia di trasfurmazioni di a superficia di l'aluminiu è a lega d'aluminiu in i nostri prudutti di ogni ghjornu.

Sè esplusioni

图片2

 

U prucessu di pulizziari è grossi di e superfici metalliche per l'impattu di u flussu di sabbia d'alta velocità. Stu metudu di trattamentu di a superficia di e parti d'aluminiu pò fà a superficia di a pezza di travagliu per ottene un certu gradu di limpezza è rugosità sfarente, cusì chì e proprietà meccaniche di l'alluminiu. superficia di u workpiece sò migliurati, cusì à migliurà a resistenza di fatigue di u workpiece, cresce l'aderenza trà ellu è u revestimentu, allargà a durabilità di u film di revestimentu, ma ancu favurèvule à u flussu di pittura è a decorazione. Stu prucessu hè spessu vistu. in parechji prudutti Apple, è hè sempre più usatu in casi TV esistenti o frames media.

Polishing

图片3

Un prucessu in u quale a rugosità di a superficia di una pezza hè ridutta da i mezi meccanichi, chimichi o elettrochimichi per ottene una superficia luminosa è plana. U prucessu di lucidatura hè principalmente divisu in: lucidatura meccanica, lucidatura chimica, elettrolucidatura. pò esse vicinu à l'effettu di specchiu d'acciaio inossidabile, dendu una persona cù un sensu di futuru simplice è di moda di alta qualità (di sicuru, faciule di lascià impronte digitali, ma ancu di più cura)

Disegnu di filu

U trafilamentu di filu hè u prucessu di fabricazione di scraping ripetutamente una foglia d'aluminiu fora di u filu cù carta vetrata. U trafilamentu di filu pò esse divisu in trafilamentu di filu drittu, trafilamentu di filu casuale, trafilamentu di filu in spirale, trafilamentu di filu. marca di seta, cusì chì u matte di metallu in a diffusione di lustru capelli fini, u pruduttu hà un sensu di moda è scienza è tecnulugia.

Mette in risaltu u tagliu

U cutter di diamante hè rinfurzatu da a macchina di incisione in a rotazione d'alta velocità (a velocità generale hè 20000 RPM) di u spindle di a macchina di incisione per taglià e parti, risultatu in una zona di evidenziazione lucali nantu à a superficia di u pruduttu. da a vitezza di a fresa.A più veloce hè a velocità di u bit, u più luminosu serà u puntu di tagliu, mentre chì u viciversa.

U tagliu high-gloss high-gloss hè sopratuttu utilizatu in i telefunini, cum'è iPhone5.Nta l'ultimi anni, certi televisori high-end anu aduttatu u prucessu di fresatura high-gloss per u quadru di metallu.Inoltre, l'ossidazione anodica è u prucessu di trafilamentu di u filu facenu a TV piena di sensu di moda è sensu forte di scienza è tecnulugia.

Ossidazione anodica

图片4

L'ossidazione anodica si riferisce à l'ossidazione elettrochimica di metalli o lega, aluminiu è a so lega in l'elettroliti currispondenti è e cundizioni di prucessu specifichi, per via di l'azzione di corrente esterna, in u prucessu di furmà una strata di film d'ossidu nantu à i prudutti d'aluminiu (anodu). L'ossidazione anodica ùn pò micca solu risolve a durezza di a superficia d'aluminiu, a resistenza à l'usura è altri aspetti di i difetti, ma ancu pò allargà a vita di serviziu di l'aluminiu è rinfurzà a bellezza, hè diventata una parte indispensabile di u trattamentu di a superficia d'aluminiu, hè u più largamente. prucessu usatu è assai successu.

Anodizzazione bicolore

L'anodizazione di dui culori si riferisce à l'anodizazione di un pruduttu è dà una zona specifica un culore diversu. U costu di l'oxidazione anodica di dui culori hè altu per via di a cumplessità di u prucessu. Ma attraversu u cuntrastu trà i dui

 


Tempu di Postu: Jul-03-2021