I mutivi di u film d'ossidu irregolare di u trattamentu di a superficia d'aluminiu

nutizie

Pudemu sapè chì ci hè un film d'ossidu nantu à a superficia di l'alia d'aluminiu, chì pò prutege a bobina di l'alia d'aluminiu, ma qualchì volta truvemu chì a film d'ossidu avarà un culore irregolare. Allora chì succede quì? introducerà u prublema di a bobina d'aluminiu in lega di film d'ossidu irregolare è a prevenzione.

nutizie 2

1, u prublema: u swing in l'area di travagliu di slot hè troppu grande, è dopu u culore generatu in a film d'ossidu hè inconsistente.

Metudu di prevenzione: a fluttuazione di rotazione di u travagliu di l'ossidazione hè chjuca, pò esse disposta in silenziu, ma quandu a temperatura di a suluzione hè troppu bassu, propensu à speckles map-like, pare micca naturali.

2. Prublemi: Quandu a parte dannighjata di u revestimentu di trasfurmazioni di bobina d'aluminiu in lega hè tagliata, a capa esterna hè vestita cù lega d'aluminiu d'alta qualità è a capa interna hè aluminiu miscellaneous.A causa di a grande diffarenza, i spots "vitiligo"-like si verificanu dopu l'ossidazione.

Metudu di prevenzione: cuntrollu strettu di materiale, riduce o sguassate l'aluminiu miscellaneo.

3, u prublema: l'operazione di prucessu in a dispusizione di incisione alkalina di u travagliu ùn hè micca cumpleta, a parte originale di u film d'ossidu, a terra ùn pò esse eliminata; A superficia hè sempre alcalina dopu avè trattatu immediatamente dopu à l'incisione alcalina. corpu straneru durante u prucessu di trasferimentu.

Metudu di prevenzione: in u prucessu di produzzione per assicurà strettamente l'integrità di u prucessu di bobina d'aluminiu in lega, per pruduce prudutti megliu.


Tempu di post: 08-08-2021