A bellezza di l'innuvazione, A nova tendenza di "fabbricazione" in Cina

U dopu meziornu di u 17 di dicembre, a cerimonia di premiazione annuale di "Bellezza di Manufacturing" 2019 è u foru di summit, co-sponsorizatu da a China Made Network è u Cunsigliu Chine per a Promozione di u Cummerciu Internaziunale (CCPIT), hè stata tenuta in Nanjing Greenland Zipong Intercontinental Hotel. SGS, BV, TUV Nande, rapprisentanti di l'imprese vincitori è i media mainstream si sò riuniti in Jinling per assistisce à stu glorioso avvenimentu fattu in Cina.Alcuni di i prudutti vincitori sò stati presentati in a cerimonia di premiazione.

À u mumentu di u puntu, 49 imprese cù 57 prudutti brillanu jinling.

A selezzione "Bellezza di Manufacturing" di a Cina esamina u made in China cun un ochju rigurosu, à circà i prudutti più preziosi; Da a dumanda di prudutti in ghjennaghju à a valutazione preliminare in uttrovi, un totale di 5,917 prudutti sò stati ricevuti.Dopu à a valutazione preliminare, un totale di 458 prudutti sò entrati in a tappa di valutazione finale, è dopu a valutazione hè stata realizata da l'aspettu di a qualità di u produttu, u valore innovativu, l'interazzione umanu-urdinatore, a sicurità è a prutezzione ambientale, l'effettu esteticu è altre dimensioni.Infine, 57 prudutti eccellenti è 49 imprese vincenu u primu postu.
U gruppu Fujian Fenan Aluminium si distingue è vincìu u premiu.

"U novu hè vivu, u vechju hè tavola; U novu passerà, u vechju stallà." Da l'individui à i paesi, cumu pudemu ghjunghje à a nostra destinazione?How can we can break the bottleneck of development and Pierce the "ceiling"? A risposta hè di "sbloccare" a dumanda di u mercatu è fà innuvazioni audaci.
FOEN Fen 'an fucalizza nantu à cumminà a nova energia cù edifizii tradiziunali, purtendu novi tecnulugia, novi mudelli, idee novi è servizii novi à u mercatu, realizà a cumpetizione differenziata, migliurà l'influenza di a marca, sparghje constantemente a voce di a marca cinese in u mondu, è facenu u mondu s'innamora di Made-in-China.

Molly


Tempu di post: 29-lugliu-2020