Cumu fà u granu di lignu nantu à i profili d'aluminiu

Pintura di granu di legnu in lega d'aluminiu pò ottene u 99% di l'effettu di u granu di legnu imitazione, pittura di granu di legnu di spazzola nantu à lega d'aluminiu, hè una lega d'aluminiu nuda in un culore luminoso, cum'è s'ellu pudete vede l'effettu di anelli di legnu. l'usu di dicurazioni di pittura di granu di legnu permetterà à una persona di ritruvà à u boscu primitivu, l'ambienti naturali ecologichi originali, ma ancu per u paisaghju circundante aghjunghjenu assai, avà spazzola pittura di granu di legnu in lega d'aluminiu hè diventata una moda è una tendenza in u campu di ingegneria.

nutizie 521 (1)

 

Oghje prucessu di pittura di granu di legnu è u granu di legnu imitazione hè digià accettatu da u publicu è l'usu, è era assai amatu da noi, zhejiang hong shan art coating vernice grana di legnu hè spazzolata Lao shifu in u prucessu di custruzzione di non-tossicu, insapore, no pollution, aluminium granu di legnu vernice aderenza high weatherability, à u listessu tempu ùn pò micca solu in casa, fora, lacca di legnu aluminium dinù hè soprattuttu pupulari.

U prufilu di stampa di trasferimentu di granu di legnu si riferisce à nantu à a basa di spruzzatura di polvere elettrostatica, secondu u principiu di a penetrazione termale Hua Hua d'alta temperatura, per riscaldamentu, pressione, carta di trasferimentu o film di trasferimentu nantu à u mudellu di grana di legnu, trasferimentu rapidu è penetrazione hè stata spruzzata. nant'à u profile.So chì a pruduzzione di u granu di lignu struttura di prufilu chjaru, sensu tridimensionale hè forte, pò riflette u sintimu naturali di granu di lignu, hè un materiale di salvezza d'energia ideale è prutezzione di l'ambiente invece di legnu tradiziunale.

U granu di legnu hà una forte aderenza à l'aluminiu, micca tossicu, senza odore peculiare, faciule da pulisce. E linee di produttu sò chjaru è realistiche, u sensu tridimensionale hè forte, l'effettu di decoru d'apparenza hè bonu, ci hè un ritornu à a simplicità, l'effettu visuale di vultà à a natura. U filmu di revestimentu nantu à a superficia di u prufilu d'aluminiu di spraying elettrostaticu hè micca volatile è micca oxidante in l'aria, senza alcuna contaminazione à l'ambiente. A terra dipositata nantu à a superficia spray, una volta pulita, pò. restaurà u lustre è l'apparenza originale.

I seguenti dettagli di u prucessu di stampa di trasferimentu di granu di legnu.

Prucessu 1: adattatu per una grande area o sustrato in forma speciale.

nutizie 521 (3)

Passu 1: Selezziunate u materiale di basa chì hè stata spruzzata

U sicondu passu: cù carta di trasferimentu di calore di granu di legnu per esse trasferitu à u sustrato imballatu, cù l'interfaccia di carta fissa di carta adesiva resistente à alta temperatura, per prevene l'allentamentu di carta di trasferimentu di calore di granu di legnu. (Nota: a parte frontale di u trasferimentu termicu di granu di legnu). A carta deve esse incollata cù a faccia di u sustrato per esse trasferitu.)

U terzu passu: è tandu in a carta di trasferimentu di calore di granu di legnu impannillatu in u sustrato di u saccu di plastica di u tubu cù una resistenza à alta temperatura è una bona sigillatura, è poi vacuum da i dui estremità di u saccu di plastica, finu à chì u saccu di plastica pò esse. cumplettamente è efficace vicinu à u sustrato.

A dimensione di a pressione negativa di u vacuum deve esse basatu nantu à e caratteristiche di u sustrato è i sacchetti di plastica ponu sustene a pressione negativa è altri fattori per fà l'aghjustamenti adattati, di solitu trà 0,3 ~ 0,8Mpa. carta di trasferimentu termale per esse appiccicatu in modu cumpletu è efficace à u sustrato attraversu a pressione negativa.)

U quartu passu: u sustrato hè stata impannillata à u fornu, a temperatura di coccia è a durata di u tempu deve esse aghjustate secondu e caratteristiche di u sustrato per esse trasferitu, per trasfirià a prufundità di a texture è a prestazione specifica di u fornu è altre cumpleta. fattori, di solitu a temperatura di 160 ~ 180 ℃, tempu per 5 ~ 8 minuti

Passu 5: Pigliate u sustrato chì hè statu trasferitu da u fornu, caccià u saccu di plastica da una estremità di u sustrato chì hè statu trasferitu (Nota: stu saccu di plastica pò esse riutilizatu per prufittu), strappate a carta di trasferimentu di calore, è pulisce a superficia.

Prucessu dui: adattatu per sustrato flat.

nutizie 521 (4)

Passu 1: Selezziunate u sustrato chì hè stata spruzzata elettrostatica

U sicondu passu: u fronte di u carta di trasferimentu di calore di granu di legnu è u sustrato per esse trasferitu à a faccia di a buttrega

U terzu passu: a pressione di a macchina di trasferimentu di calore di piastra, riscaldamentu, di solitu trasfiriu a temperatura di 160 ~ 180 ℃, tempu per 18 ~ 25 seconde

U quartu passu: strappate a carta di trasferimentu termale, utilizate u trasferimentu di film di trasferimentu termale PET,

Prucessu trè: adattatu per sustrato in forma speciale.

nutizie 521 (2)

Passu 1: Selezziunate u sustrato chì hè stata spruzzata elettrostatica

U sicondu passu: cù film di trasferimentu termale PET per esse trasferitu à u sustrato imballatu, cù a macchina di sigillatura ultrasonica Film di trasferimentu termale PET sigillatu in un saccu tubulare. faccia di a pasta di trasferimentu.)

U terzu passu: vacuum da i dui estremità di u saccu di film di trasferimentu termale PET tubular finu à chì u film di trasferimentu termale PET pò esse cumplettamente è effittivamenti vicinu à u substrate.Vacuum dimensione di pressione negativa deve esse basatu nantu à e caratteristiche di u sustrato è PET film di trasferimentu termale. pò sustene a pressione negativa è altri fattori per fà l'aghjustamenti adatti, di solitu trà 0.3 ~ 0.8MPa

U quartu passu: u sustrato hè statu impannillatu à u fornu per coce, a durata di a temperatura di coccia è u tempu deve esse aghjustatu secondu e caratteristiche di u sustrato per esse trasferitu, a prufundità di a texture per esse trasferita è u rendiment specificu di u fornu è altri fattori cumpleti, a temperatura di stampa di trasferimentu normale hè 160 ~ 180 ℃, u tempu hè 5 ~ 8 minuti

Passu 5: caccià fora da u fornu hè statu trasferitu à u sustrato, cù soffiu manuali o miccanica (vale à dì, da u PET trasferimentu termale film saccu tubular splosione splutazioni) in più di u trasferimentu termale PET.


Tempu di post: 21-May-2021