Fujian FOEN Group: Forging famosi prudutti di marca in l'industria di l'aluminiu cù core

 

 

Fujian FOEN Aluminium Co., Ltd. hè stata fundata in u 1997 cù un capitale registratu di 500 milioni di yuan è copre una superficie di circa 600 ettari.Hè a più grande basa di custruzzione in lega d'aluminiu è pruduzzione industriale in a pruvincia di Fujian.

 

A cumpagnia hè specializata in R&D, pruduzzione è vendita diretta di profili in lega d'aluminiu, porte è finestre di sistema, supporti solari fotovoltaici, tubi d'acciaio inox, pezzi d'auto, porte è finestre è accessori per muru cortina.I prudutti sò largamente usati in a custruzione di cortina di finestra è di porte, decorazione, materiale sportivo, culturale è educativu, prudutti medichi, turismu, cumunicazioni, elettromeccanica, mobili, trasporti è altre industrie.

 

 

In u 2017, u valore di a pruduzzioni era di circa 1,2 miliardi di yuan, è i rivenuti fiscali era più di 30 milioni di yuan.In u 2018, u valore di a pruduzzioni era di circa 1,8 miliardi di yuan è i rivenuti fiscali era più di 42,9 milioni di yuan.

 

A cumpagnia hà un centru prufessiunale di R & D è cuncepimentu per i prudutti di custruzzione.Hà sviluppatu indipindentamente decine di serie di prudutti di custruzzione di finestre è porte è cortina in cunfurmità cù e caratteristiche climatiche, e preferenze d'usu, è i bisogni estetici di e diverse regioni.Hanu ottenutu patenti naziunali è tutti anu una bona tenuta à l'aria., A tenuta à l'acqua, a resistenza à a pressione di u ventu, è l'effetti d'isolamentu di u calore è di u sonu.I prudutti di a serie di finestre è porte di sistema d'altu rendiment di FOEN Aluminium anu creatu un precedente in u sistema di finestra è porta di a Cina, è hà sviluppatu cù successu u primu "cinque altu è un bassu traduzzione è finestra combinazione piatta" in u mondu, ottenendu una esenzione di 50 anni di finestra è porta a prova d'acqua. accessori da i tifoni di livellu 12.Manutenzione, è gode di u "serviziu di mantenimentu gratuitu à vita" furnitu da FOEN.

 

 

 

A cumpagnia hà ancu dui think tanks, u FOEN System Window & Door Research Institute è a Business School, per realizà a ricerca è u sviluppu di u sistema di Windows & Door in stile cinese è a popularisazione è a diffusione di a tecnulugia di Windows & Door è a cunniscenza di gestione, è di custruisce a prima industria di l'industria. piattaforma di e-commerce O2O finestra è porta auto-operata - -FOEN Mall.

 

In l'anni, FOEN hè stata premiata i tituli di "Marca famosa di a Cina", "I 10 migliori marchi di profili d'aluminiu di a Cina", "I 10 migliori profili d'aluminiu di a Cina", "Le 20 migliori imprese di profili d'aluminiu di custruzzione in Cina" è "Fujian Famous". Prodotti di marca ".Ha vintu i primi 10 marchi influenti di l'Annu Economicu Haixi in 2009, hè statu classificatu cum'è "Fujian Science and Technology Enterprise", "Fuzhou Intellectual Property Demonstration Enterprise", "Municipal Enterprise Technology Center" in 2013, è hè statu chjamatu "Fujian" in 2015. Pruvincia Intellectual Property Advantage Enterprise, una impresa industriale di qualità è impegnu di creditu, hè stata ricunnisciuta cum'è u 19u batch di "Centru Tecnulugicu di l'Intrapresa Provinciale" in a pruvincia di Fujian in nuvembre 2015, è hà vintu u 2015 Innovative Product Award in dicembre di u stessu annu.Ha vintu u "Fuzhou Municipal Government Quality Award" in 2016. In 2018, hè stata premiata "China's Top 500* Valuable Brands" è "National High-tech Enterprise".Tutti questi cunfirmanu a storia di sviluppu di a cumpagnia.

 

U gruppu FOEN

 

Cù 32 anni di radiche, u FOEN Aluminium Group hà travagliatu in tuttu u modu attraversu a nova tecnulugia, l'innuvazione è a ricerca, è attraversu l'innuvazione indipendente cuntinuu da a "fabbricazione" à a "fabbricazione intelligente", hà apertu una nova paleta di l'industria di l'aluminiu di China è un "impresa high-tech".L'identificazione mostra chì a cumpagnia hà ricevutu un forte sustegnu è ricunniscenza da u statu in quantu à a ricerca è u sviluppu innovatori.

 

Huang Xiuhua, direttore generale di Fujian FOEN Group, hà dettu chì, cum'è una nova persona Fuqing, hè furtunata di tistimunià a crescita, l'aumentu è a forza di a cumpagnia è a cità di Fuqing.Hè assai fiera.

Fujian FOEN GroupFujian FOEN Group


Tempu di posta: 29-07-2021